Victoria's Secretin tuoksut
Haluaisin tilata kokeilun vuoksi jonkun Victoria's Secretin body mistin, mutta kaipailisin nyt suosituksia hyvistä tuoksuista. Mitkä on teidän lempparit? Mikä olisi semmoinen aikuiselle sopiva tuoksu?
Kommentit (31)
Tease oli tosi hyvä, harmittaa etten ostanut taxfreesta
Omistan kolme tuoksua ja yhden suihkugeelin. Srawberries&shapange on lemppari
Ostin just lentokentältä pure seduction ja love spell suihkushampoot ja vartalovoiteet. Myyjä sanoi, että pure seduction oli tämän hetken suosikki.
Oma suosikki on love spell. Tuoksuu siltä, miltä fazerin kettukarkit maistuu (onko niideb oikea nimi pihlaja?) :D Aika tosi makea siis, voi olla, että haet jotain muuta.
Pure seduction on mun suosikki ja tykkään myös Love spellistä.
Vanilla Coconut on myös hyvä, jos sen tyylisistä tykkää. Tuoksuu just siltä, mitä nimi sanoo.
Vanilla Coconut <3 ostin taas yhden laivalta ja olisi pitänyt ostaa enemmän
vanilla coconut on ihan hirveä! :D ällömakea pissishaju. yläaste-ajoillani kaikki pissikset lemusivat just siltä kilometrin päähän.. yäk
oma suosikkini on kyllä pure seduction ja love spell
Pure Seduction, Sheer Love, Such a Flirt & Bombshell :)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:45"]vanilla coconut on ihan hirveä! :D ällömakea pissishaju. yläaste-ajoillani kaikki pissikset lemusivat just siltä kilometrin päähän.. yäk
oma suosikkini on kyllä pure seduction ja love spell
[/quote]
Meillä yläasteella oli kova sana yves rocherin vaniljatuoksu. Siitä on jäänyt kyllä traumat, mutta VSn vanilla coconut on mielestäni astetta parempi, vaikka makea sekin.
Mielletäänkö nämä semmoisiksi "teinituoksuiksi" vai käyttävätkö vanhemmatkin ihmiset näitä?
Meillä nämä toi teini taloon, mutta mammakin käyttää.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:58"]
Mielletäänkö nämä semmoisiksi "teinituoksuiksi" vai käyttävätkö vanhemmatkin ihmiset näitä?
[/quote]
Täällä ne ainakin ovat yläasteelaisten ja lukiolaisten suosiossa. En tiedä käyttävätkö vanhemma, ei ole tullut puheeksi. Ts. ei ainakaan kukaan ikäiseni ole maininnut että käyttäisi noita vaikka tyttäremme käyttävät.
Aika noloa käyttää VS-tuoksuja:'D
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:58"]
Mielletäänkö nämä semmoisiksi "teinituoksuiksi" vai käyttävätkö vanhemmatkin ihmiset näitä?
[/quote]
Täällä ne ainakin ovat yläasteelaisten ja lukiolaisten suosiossa. En tiedä käyttävätkö vanhemma, ei ole tullut puheeksi. Ts. ei ainakaan kukaan ikäiseni ole maininnut että käyttäisi noita vaikka tyttäremme käyttävät.
[/quote]
Meillä käyttää 11 v kavereineen. Minulle liian makeita ja halvan tuoksuisia. Tykkään itse vain klassisista esim. Chanel 19.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:07"]
Meillä nämä toi teini taloon, mutta mammakin käyttää.
[/quote]
Sama täällä, musta noi on sopivan kevyitä, sopii töissäkin käytettäväksi.
Mäki oon miettinyt että mitä niistä ostais ja päädyin sit pure seductioniin, sensual jasmine ja coconut passion ja ehkä endless love koska kaverit on niin mainostanut niitä
Minuakin kiinnostaisi. Kysyin jopa yhdestä nettikaupasta olisiko heillä näytteitä, mutta ei ollut. Eihän nuo kalliita ole, mutta ei viitsisi tuhlata jos onkin totaalisen väärä itselle. Ei se selviä kuin kokeilemalla. Muiden suosituksia on vähän vaikea ottaa huomioon, koska jokaisella on eri maku ja tuoksut muuttuu eri ihmisen iholla erilaiseksi kuin toisella.