Victoria's Secretin tuoksut
Haluaisin tilata kokeilun vuoksi jonkun Victoria's Secretin body mistin, mutta kaipailisin nyt suosituksia hyvistä tuoksuista. Mitkä on teidän lempparit? Mikä olisi semmoinen aikuiselle sopiva tuoksu?
Kommentit (31)
Itse suosittelen tuoksua sheer love. Todella raikas ja kukkainen tuoksu :).
Mielestäni sopii kyllä ihan kaikille. Ei ole mikään maailman suurin rikos jos vähän iäkkäämpikin ihminen tuollaisia tuoksuja käyttää :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 19:29"]Itse suosittelen tuoksua sheer love. Todella raikas ja kukkainen tuoksu :).
[/quote]
Tämä myös minun mieleen :)
Www.nordicfeel.fi (siel on tarjouksessa VS tuoksut just nyt!)
Www.bangerhead.fi
Www.parfyymi.fi
Ainakin.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:58"]
Mielletäänkö nämä semmoisiksi "teinituoksuiksi" vai käyttävätkö vanhemmatkin ihmiset näitä?
[/quote]
Täällä ne ainakin ovat yläasteelaisten ja lukiolaisten suosiossa. En tiedä käyttävätkö vanhemma, ei ole tullut puheeksi. Ts. ei ainakaan kukaan ikäiseni ole maininnut että käyttäisi noita vaikka tyttäremme käyttävät.
[/quote]
Meillä käyttää 11 v kavereineen. Minulle liian makeita ja halvan tuoksuisia. Tykkään itse vain klassisista esim. Chanel 19.
[/quote] 11v? Haloo?! Hajuvesiä 11-vuotiaalle?
Love spell on mun mielestä imelä :D
ainakin shopping4.netistä saa.
Mun suosikki on Aqua Kiss, joka on raikas eikä liian makea. Äitikin tykkäs! :D
3 body mistiä tarttui nykin reissulta mukaan: endless love, pure seduction ja aqua kiss. Agua kiss varmaan lemppari noista, sopivam raikas. Vanilla coconut ja se strawberry champagne oli ihan ällömakeita ja tunkkaisia, hyi!
VS:n Heavenly. Tää on ihan paras!
2