Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Victoria's Secretin tuoksut

Vierailija
12.09.2014 |

Haluaisin tilata kokeilun vuoksi jonkun Victoria's Secretin body mistin, mutta kaipailisin nyt suosituksia hyvistä tuoksuista. Mitkä on teidän lempparit? Mikä olisi semmoinen aikuiselle sopiva tuoksu?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi. Kysyin jopa yhdestä nettikaupasta olisiko heillä näytteitä, mutta ei ollut. Eihän nuo kalliita ole, mutta ei viitsisi tuhlata jos onkin totaalisen väärä itselle. Ei se selviä kuin kokeilemalla. Muiden suosituksia on vähän vaikea ottaa huomioon, koska jokaisella on eri maku ja tuoksut muuttuu eri ihmisen iholla erilaiseksi kuin toisella.

Vierailija
2/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tease oli tosi hyvä, harmittaa etten ostanut taxfreesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan kolme tuoksua ja yhden suihkugeelin. Srawberries&shapange on lemppari

Vierailija
4/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just lentokentältä pure seduction ja love spell suihkushampoot ja vartalovoiteet. Myyjä sanoi, että pure seduction oli tämän hetken suosikki.

Vierailija
5/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikki on love spell. Tuoksuu siltä, miltä fazerin kettukarkit maistuu (onko niideb oikea nimi pihlaja?) :D Aika tosi makea siis, voi olla, että haet jotain muuta.

Vierailija
6/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pure seduction on mun suosikki ja tykkään myös Love spellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilla Coconut on myös hyvä, jos sen tyylisistä tykkää. Tuoksuu just siltä, mitä nimi sanoo.

Vierailija
8/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilla Coconut <3 ostin taas yhden laivalta ja olisi pitänyt ostaa enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanilla coconut on ihan hirveä! :D ällömakea pissishaju. yläaste-ajoillani kaikki pissikset lemusivat just siltä kilometrin päähän.. yäk

 

oma suosikkini on kyllä pure seduction ja love spell

Vierailija
10/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pure Seduction, Sheer Love, Such a Flirt & Bombshell :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:45"]vanilla coconut on ihan hirveä! :D ällömakea pissishaju. yläaste-ajoillani kaikki pissikset lemusivat just siltä kilometrin päähän.. yäk

 

oma suosikkini on kyllä pure seduction ja love spell
[/quote]
Meillä yläasteella oli kova sana yves rocherin vaniljatuoksu. Siitä on jäänyt kyllä traumat, mutta VSn vanilla coconut on mielestäni astetta parempi, vaikka makea sekin.

Vierailija
12/31 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielletäänkö nämä semmoisiksi "teinituoksuiksi" vai käyttävätkö vanhemmatkin ihmiset näitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/31 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nämä toi teini taloon, mutta mammakin käyttää.

Vierailija
14/31 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:58"]

Mielletäänkö nämä semmoisiksi "teinituoksuiksi" vai käyttävätkö vanhemmatkin ihmiset näitä?

[/quote]

Täällä ne ainakin ovat yläasteelaisten ja lukiolaisten suosiossa. En tiedä käyttävätkö vanhemma, ei ole tullut puheeksi. Ts. ei ainakaan kukaan ikäiseni ole maininnut että käyttäisi noita vaikka tyttäremme käyttävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/31 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi ostaa?

Vierailija
16/31 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa käyttää VS-tuoksuja:'D

Vierailija
17/31 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
18/31 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:58"]

Mielletäänkö nämä semmoisiksi "teinituoksuiksi" vai käyttävätkö vanhemmatkin ihmiset näitä?

[/quote]

Täällä ne ainakin ovat yläasteelaisten ja lukiolaisten suosiossa. En tiedä käyttävätkö vanhemma, ei ole tullut puheeksi. Ts. ei ainakaan kukaan ikäiseni ole maininnut että käyttäisi noita vaikka tyttäremme käyttävät.
[/quote]

Meillä käyttää 11 v kavereineen. Minulle liian makeita ja halvan tuoksuisia. Tykkään itse vain klassisista esim. Chanel 19.

Vierailija
19/31 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:07"]

Meillä nämä toi teini taloon, mutta mammakin käyttää.

[/quote]

Sama täällä, musta noi on sopivan kevyitä, sopii töissäkin käytettäväksi.

Vierailija
20/31 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki oon miettinyt että mitä niistä ostais ja päädyin sit pure seductioniin, sensual jasmine ja coconut passion ja ehkä endless love koska kaverit on niin mainostanut niitä