Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko hyvät viikon ostokset? 90,35€ meni.

Vierailija
13.07.2014 |

tomaatit

oliivit

vissyvesi x6

kurkut x3

kananmunat

tomaattimurska x2

paseerattu tomaatti x2

ananaspalat tölkissä x2

appelsiinimehu

kananuggetit

voipala

margariini x2

jäätelöpaketti

sulatejuusto x2

tonnikala

kanannuijat

vanukas x3

kerma x2

patonki

ketsuppi

pesto

maito x3

vessapaperi

goudajuustopala

sipsipussi x2

kinkku x2

suklaalevy x2

jauheliha x2

broilerinrinta x2

pistaasit

mini muffinssit

muropaketti x2

jäätee

leivinjauhe

lattejuoma x2

leipä

makaronit x2

oliiviöljy

riisi

spaghetti

keksipaketti.

meitä on viisi ja mies syö töissä, me muut kaikki ruoat kotona. pakastimessa oli vielä paljon pakastevihanneksia mitä käytän lisukkeena joten en ostanut biiyä. näillä yritrtään mennä ainakin 7 päivää!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko juuri nyt oikea aika syödä pakastinta tyhjäksi vanhoista vihanneksista, kun tuoreita on saatavana halvalla? Anna niiden vanhojen virua vielä 3 kuukautta siellä pakastimessa - ne ovat ihan yhtä vetisiä silloinkin kuin nyt. Käytä tuoretta, kun on tuoreen aika!

Vierailija
2/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meneekö teillä 2 pakettia margariinia viikossa? Kuka sitä muutenkaan pystyy käyttämään, yöh !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:01"]

tomaatit OSTAISIN

oliivitOSTAISIN

vissyvesi x6OSTAISIN

kurkut x3OSTAISIN

kananmunatOSTAISIN

tomaattimurska x2OSTAISIN

paseerattu tomaatti x2OSTAISIN

ananaspalat tölkissä x2EN OSTAIS

appelsiinimehuEHKA

kananuggetitEN OSTAIS

voipalaOSTAISIN

margariini x2EN OSTAIS

jäätelöpakettiOSTAISIN

sulatejuusto x2EN OSTAIS, TAI EHKA

tonnikalaOSTAISIN

kanannuijatEN OSTAIS

vanukas x3OSTAISIN

kerma x2EN OSTAIS

patonkiOSTAISIN

ketsuppiEN OSTAIS

pestoEN OSTAIS

maito x3OSTAISIN

vessapaperiOSTAISIN

goudajuustopalaMIKSI EI

sipsipussi x2EHKA

kinkku x2EN OSTAIS

suklaalevy x2OSTAISIN

jauheliha x2EN OSTAIS

broilerinrinta x2VOISIN OSTAA

pistaasitOSTAISIN

mini muffinssitEN OSTAIS

muropaketti x2EN OSTAIS

jääteeEN OSTAIS

leivinjauheOSTAISIN

lattejuoma x2EI

leipäEI

makaronit x2KYLLA

oliiviöljyKYLLA

riisiKYLLA

spaghettiKYLLA

keksipaketti.JA KYLLA OSTAISIN

 

meitä on viisi ja mies syö töissä, me muut kaikki ruoat kotona. pakastimessa oli vielä paljon pakastevihanneksia mitä käytän lisukkeena joten en ostanut biiyä. näillä yritrtään mennä ainakin 7 päivää!

[/quote]

Vierailija
4/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas paljon kaikkea epäterveellistä :<

Vierailija
5/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuoreet vihannekset ja hedelmät? Salaattiainekset?

Vierailija
6/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi noista puoliakaan, on niin epäterveellistä. Miksi sipsiä, suklaata, nugetteja, keksejä, vanukkaita jne? Nyt saa kaupata kaikkea tuoretta ja hyvää, kun on kesä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vähän kasviksia.

Vierailija
8/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali. Hyvälle näyttää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tee itse jääteetä, lattea jne? Kuka ostaa noita valmiina kaupasta, en ymmärrä. Hirveesti sait rahaa menemään älyttömyyksiin.

Vierailija
10/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanukas muistettu, hyvä :-)<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaatinlehdet ja yrtit tulee omasta pihasta, omenia oli vielä kotona, mansikoita tulee omasta pihasta.

ap

Vierailija
12/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan jäätee nyt vain maistuu minulle helteellä, samoin kaupan jääkylmä latte :) osaan toki tehdä ne itsekin. keksit on päiväkahville, joka päivä pari keksiä kahvin kanssa, sipsit on viikonlopulle, samoin suklaat, herkuttelemme viikonloppuna.

unohdin kirjoittaa listaan vielä pakastekala x3. sitä oli tänään yksi paketti lounaalla :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita, jotka ei voi sietää tomaattimurskaa? Kesällä on tullut syötyä tuoretta tomaattia, mutta nyt sekin alkaa jo tökkimään.

Vierailija
14/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana, kukkakaali, lehtikaali, peruna - nekö kaikki tulevat omasta maasta?

Kamala määrä kaikkea meidän talouteen turhaa (oliivit, sipsit, pistaasit, muffinssit, lattejuomat), mutta kukin tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan teille sopivat ostokset :)

Itselläni on n. 100e käytössä viikon ruokiin niin joudun miettimään tarkemmin.

Mulla meni eilen 17e lidliin, ostin broilerin jauhelihaa, 650g salamitangon, maidon, mehutiivisteen, tumaan ja vaalean leivän, tomaattia, perunaa, kermaviilin, parsakaalia, persikoita ja uunilenkin (voi olla että jotain unohdin). Näillä mennään pari päivää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä