Lue keskustelun säännöt.
Miehen ei kuulu olla perheen pää.
20.09.2014 |
Ei ole mitään järkevää perustelua sille, miksi miehen tahto olisi naisen tahdon yläpuolella. Päätösvallan tulee jakautua tasapuolisesti sekä miehelle että naiselle. En sitten ole mikään miesten vihaaja, olen vain lopen kyllästynyt tähän patriarkaaliseen yhteiskuntarakenteeseen. Naisten syyllistäminen on loputtava!
Tämä koskee erityisesti uskonnollisia yhteisöjä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
1. Miksi sitten naiset pitävät tasa-arvoa kannattavaa miestä nössönä, jonka kanssa "ei ole kemiaa"(=pyhä vulva ei kostu)?
2. Miksi tasajako ei koske raha-asiota?