Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies nolasi mut täysin!!!

Vierailija
13.07.2014 |

Synnytyksestä on nyt n. Vuosi ja vasta nyt pystyin harrastamaan seksiä miehen kanssa. Oon lihonut muutamia kiloja ja tissit rupsahti.

Seksihommat meni ihan ok, mutta pimperoon meni koko ajan ilmaa mitä ei oo ennen tapahtunut. Mies siihen vittuili, että " oho, pierettääkö?"

Jälkikäteen on sanonut että meidän pitäisi osallistua siihen "rakas sinusta on tullut pullukka" - ohjelmaan ja puhui jostain tissileikkauksista virossa....

Olo on kamala.. Vihdoin kun uskalsin näyttää itseni miehelle alasti niin sit saa kuulla tällasta.. Ja en tosiaan oo mikään läski 163cm ja paino alle 60 kiloa...

Oon jo katellu juoksukenkiä netistä mitkä maksaa vitusti sun muuta että saisin taas itteni kuntoon... En tiedä pystynkö enää uuteen seksikertaan...

Käytiin syömässä miehen veljen kanssa ja puhui jotain siitä, että kun miehellä on iso muna niin naisella pitää olla iso toosa ja katto mua oikeen vittuillakseen...

Onko muilla tällasta???

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta olenkin naimisissa sivistyneen ihmisen kanssa. Enkä minkään pieruvitsejä kertovan tollon.

Vierailija
2/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa tapahtui se nolaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod.oo, en kuuntelis hetkeekään!!!

Vierailija
4/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran, kun mies vonkaa, sanot hänelle tuon: "Vihdoin kun uskalsin näyttää itseni miehelle alasti niin sit saa kuulla tällasta". Lisäät, ettet nyt siksi halua seksiä lainkaan. Miettiköön sanomisiaan.

Sinuna hankkisin ne kunnon lenkkarit ja aloittaisin kuntokuurin, ihan itsesi vuoksikin.

Vierailija
5/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että aikamoinen mies. :(

Vierailija
6/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolaus tapahtui lähinnä siinä ravintolareissulla. Sanoi siis, että "jos miehellä on iso muna, niin naisellakin pitää sillon olla iso toosa, vai mitä xxxxx"

Kyllä siinä mulle on nolausta tarpeekseen kun veli ja sen tyttöystävä hymisivät vieressä...

-ap

Vierailija
7/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot sille vaan pano, paremman puutteessa. Eihän se sua kohtaan mitään tunne, etkä säkään varmaan sitä.

Vierailija
8/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte noita mulkkuja ja miksi te menette niiden kanssa naimisiin ja teette lapsia?

Vierailija
9/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jumalauta kumma että naisen itsensä kuntoon saaminen tuntuu av-mammoilla aina riippuvan miehestä.

Itsetunto ja itsetunto, byhyy byhyy.

Vierailija
10/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäämagnetismi taas toiminut.

Vierailija
11/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:16"]

Nolaus tapahtui lähinnä siinä ravintolareissulla. Sanoi siis, että "jos miehellä on iso muna, niin naisellakin pitää sillon olla iso toosa, vai mitä xxxxx"

Kyllä siinä mulle on nolausta tarpeekseen kun veli ja sen tyttöystävä hymisivät vieressä...

-ap

[/quote]

Siis miehesi puhuu tuollaisia juttuja ravintolassa vieraiden aikana? No siinä kyllä saat ihan sitä mitä olet valinnutkin, tuskin tuo mitenkään suurena yllätyksenä nyt tuli että on täysi urpo.

Vierailija
12/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

[/quote]Olisit sanonut että mistä se iso muna sulle siis kehitetään.

Vierailija
13/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, vuosi synnytyksestä ja nyt vasta näyttäydyt alasti? Taidatte molemmat olla melko ulkonäkökeskeisiä ihmisiä, jos olet valinnut mieheksesi tuollaisen. Omastani en voisi ikinä kuvitella samaa.

Vierailija
14/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli siltä veljeltä vain jotain vittuilua. Ei kai miehesi voi niin idiootti olla, että kertoisi löysästä pimperostaan muille?

Vierailija
15/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

[/quote] Olisit sanonut kuuluvasti et, "onneks sulla onkin pieni pippeli"!

Vierailija
16/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kieltäytynyt vuoden seksistä palautumiseen vedoten, ja mies pettyi kun et ollutkaan palautunut entiselle vaan näytit siltä mitä olet, synnyttäneeltä naiselta?

Vierailija
17/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi vain totuuden.

Vierailija
18/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:28"]

-ap

[/quote]Olisit sanonut että mistä se iso muna sulle siis kehitetään.

[/quote]

Luultavasti sillä miehellä on iso, joten ei auttaisi sama kuin haukkuisi maailman rikkainta köyhäksi. ap on valinnut myrkkynsä joten nielköön sen loppuun asti ;)

Vierailija
19/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että vain katselisit kalliita lenkkareita, osta halvat ja mene sinne lenkille. Siitä on enemmän hyötyä kuin kalliiden kenkien katselusta.

Vierailija
20/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:33"]

-ap

[/quote] Olisit sanonut kuuluvasti et, "onneks sulla onkin pieni pippeli"!

[/quote]

Tai sitten olisi voinut vain kysyä, että "Mitä tarkoitat?" Ainakaan omissa parisuhteissani en ole kokenut tarvetta pyrkiä nolaamaan toista osapuolta muiden edessä. Mitä hyötyä siitä on, vaikka onnistuisikin olemaan se vittuilussa niskan päälle pääsevä osapuoli?