Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Mitä pidätte kropasta,

Vierailija
12.07.2014 |

joka on 173cm/59kg ja mitat ovat: 81-76-83

Naisetkin saavat kommentoida. :)

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapaksu, mutta hoikka, koska olet noin pitkä

Vierailija
2/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun täytyy saada hyväksyntää muilta? Etkö kelpaa itsellesi?

Vierailija
4/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:47"]Poikamainen. Naisilla kuuluu olla tissit ja vyötärö. Mitä kokoo käytät?

[/quote]

Onko poikamainen vartalo turn off?

Ap

Vierailija
5/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:47"]Poikamainen. Naisilla kuuluu olla tissit ja vyötärö. Mitä kokoo käytät?

[/quote]

Onko poikamainen vartalo turn off?

Ap

[/quote]

On, haluan isot tissit, ja sulla niitä ei oo.

Vierailija
6/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole lihava, olleenkaan, mutta saattaa olla, että geneettisistä syistä sinulla ei ole niin pientä vyötäröä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:52"]Mä sanon et oot poikamaisen hoikka, mut jokaisella ihmisellä on erilainen kropppa, ja se tekee tästä maailmasta niin erilaisen. Tuskin nää av - mammatkaan on 90-65-90. Mä pidä poikamaisista tytöistä :)

[/quote]

Ohis, mut minä oon 90-62-90 :D Oon saanu vyötäröltä sellasen 10cm pois ku aloin vähän kattoo mitä syön ja otin kuntoilun mukaan parina päivänä viikossa.

Kuvaa oon meinannu laittaa tänne, mut jos keksis et millai saan otettua sen. Mitään isoa peiliä ei löydy ja nii.

Vierailija
8/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:52"]Mä sanon et oot poikamaisen hoikka, mut jokaisella ihmisellä on erilainen kropppa, ja se tekee tästä maailmasta niin erilaisen. Tuskin nää av - mammatkaan on 90-65-90. Mä pidä poikamaisista tytöistä :)

[/quote]

Ohis, mut minä oon 90-62-90 :D Oon saanu vyötäröltä sellasen 10cm pois ku aloin vähän kattoo mitä syön ja otin kuntoilun mukaan parina päivänä viikossa.

Kuvaa oon meinannu laittaa tänne, mut jos keksis et millai saan otettua sen. Mitään isoa peiliä ei löydy ja nii.

[/quote]

Mä olen saanut ylimääräisen mahan kokonaan pois, mutt ongelma on se, et lonkkaluut tulevat aika korkealle, eikä vyötäröä sillain jää. Olen koitttanut saada juurikin vinoja vatsalihaksia ja kylkiä muokattua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittojen perusteella hyvä! Toki jos sinulla on vaikka lättänäpeppu niin ei hyvä. Pienet tissit ei haittaa. Mieheltäni siis kysyin nämä mielipiteet :D eli hänen mielestä kaikki ok kunhan on kivan muotoinen peppu, ei siis iso kunhan on ok muoto. Hänen mielestään pieni painonpudotus (max 3 kiloa) ei haittaisi :D mutta lisäkiloja ei mielellään. 

Vierailija
10/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ( nyt rv39) 173cm 64kg, 93, 68, 92 . Ja mielestäni olin liian tasapaksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pienempi vyötärön ympärysmitta mutta lantio ja tissit n. 100cm ja tunne olevani lihava :(

Vierailija
12/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tasapaksun kuuloinen kroppa kun suhteutan siihen että olen sinua pidempi ja painavampi, ja mun vyötärö on muistaakseni ~63cm. Toisaalta voisin kuvitella että olet sellainen hoikka ja urheilullisen näköinen, kovin lihaksikkailla naisilla saattaa tuo vyötärö kadota. Mutta vaikea tosiaan sanoa ilman kuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölömö. Luuletko et heteromiehiä jotkut mitat kiiinnostaa? Eikai kukaan mittanauhan kans kulje ja vain sillä on merkitystä miltä näyttää.

Vierailija
14/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihana vartalo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:10"]

Hölömö. Luuletko et heteromiehiä jotkut mitat kiiinnostaa? Eikai kukaan mittanauhan kans kulje ja vain sillä on merkitystä miltä näyttää.

[/quote]

 

Mittojenkin perusteella liian tasapakasu ja jos vielä ei rintoja niin ei ainakaan itseän sytytä.

 

 

 

Vierailija
16/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:31"]joka on 173cm/59kg ja mitat ovat: 81-76-83

Naisetkin saavat kommentoida. :)

[/quote]

Perse isompi, ku.tissit

Muuten ok

Vierailija
17/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava. Naisen kuuluu painaa max. 55kg.

Vierailija
18/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:05"]Lihava. Naisen kuuluu painaa max. 55kg.

[/quote]

Niinhän se menee, minäkin olen 176, ja ihannepainoni on tosiaan 55 kiloa...

Vierailija
19/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:05"]Lihava. Naisen kuuluu painaa max. 55kg.

[/quote]

Niinhän se menee, minäkin olen 176, ja ihannepainoni on tosiaan 55 kiloa...

[/quote]

Juu itse olen 177cm ja 62kg, varmaan hirvittävä läski myös :D Vaatekoko 36/38. Vyötärö kapea 64cm.

Vierailija
20/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:47"]Poikamainen. Naisilla kuuluu olla tissit ja vyötärö. Mitä kokoo käytät?

[/quote]

Onko poikamainen vartalo turn off?

Ap

[/quote]

On, haluan isot tissit, ja sulla niitä ei oo.

[/quote]

Hanki sitten silikonit jos haluat isot tissit