Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Mitä pidätte kropasta,

Vierailija
12.07.2014 |

joka on 173cm/59kg ja mitat ovat: 81-76-83

Naisetkin saavat kommentoida. :)

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 14:00"]Rekkalespo?

[/quote]

Hetero :)

Ap

Vierailija
62/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 14:00"]Rekkalespo?

[/quote]

Hetero :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun korviin kuulostaa tasaisen hoikalta. Itse olin nuorempana 172cm 58kg, mutta rintojen ja lantion ympärys vähän reilu 100cm vyötärö tais olla jtn 70cm paikkeilla. Mutta samaan tyyliin kertyy edelleen 2 lasta ja hurjasti ylipainoa nyt, onneksi laihdun koko ajan ja sentit vähenee (joskin ei valitettavasti rintojen kohdalta) Nyt ry 124 vy 90 ja peppu 118. En ole tyytyväinen tietenkään, mutta vyötäröltä on lähtenyt jo 3 senttiä ja pepusta 4..

Vierailija
64/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankka jutikka.

Vierailija
65/66 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrakkaalla Euroviisu-voittajalla on 62 sentin vyötärö.

 

Vinkiksi tatuoidulle ja lävistetyille palstamuoreille.

Vierailija
66/66 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kg liikaa