Miehet! Mitä pidätte kropasta,
joka on 173cm/59kg ja mitat ovat: 81-76-83
Naisetkin saavat kommentoida. :)
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 14:00"]Rekkalespo?
[/quote]
Hetero :)
Ap
Mun korviin kuulostaa tasaisen hoikalta. Itse olin nuorempana 172cm 58kg, mutta rintojen ja lantion ympärys vähän reilu 100cm vyötärö tais olla jtn 70cm paikkeilla. Mutta samaan tyyliin kertyy edelleen 2 lasta ja hurjasti ylipainoa nyt, onneksi laihdun koko ajan ja sentit vähenee (joskin ei valitettavasti rintojen kohdalta) Nyt ry 124 vy 90 ja peppu 118. En ole tyytyväinen tietenkään, mutta vyötäröltä on lähtenyt jo 3 senttiä ja pepusta 4..
Parrakkaalla Euroviisu-voittajalla on 62 sentin vyötärö.
Vinkiksi tatuoidulle ja lävistetyille palstamuoreille.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 14:00"]Rekkalespo?
[/quote]
Hetero :)
Ap