Miehet! Mitä pidätte kropasta,
joka on 173cm/59kg ja mitat ovat: 81-76-83
Naisetkin saavat kommentoida. :)
Kommentit (66)
Tasapaksuhko, tulee ensimmäisenä mieleen. Ei hoikka, tuolla vyötäröllä, mutta ei paksukaan.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:42"]Kuva?
[/quote]
1) En ole yhdessäkää kuvapalvelussa
2) Av:n takia en sinne edes rekisteröidy
3) Arvio mittojen perusteella
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:43"]Oletko hoitanut puutarhaasi?
[/quote]
Jaa-a, jos olen muistanut.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:35"]
Huomiohuora taas kerjäämässä itsetunnolleen lisäpönkitystä.
[/quote]
Poikamainen. Naisilla kuuluu olla tissit ja vyötärö. Mitä kokoo käytät?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:35"]
Huomiohuora taas kerjäämässä itsetunnolleen lisäpönkitystä.
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:36"]
Laitat johonkin ja sit linkki tänne. Miehenä haluaisin kovasti nähdä, mitat vaikuttavat hyviltä
[/quote]
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12357140
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:47"]Poikamainen. Naisilla kuuluu olla tissit ja vyötärö. Mitä kokoo käytät?
[/quote]
Tissejä ei ole, paidoissa kokona s ja housuissa 38-36
Ap
Mä sanon et oot poikamaisen hoikka, mut jokaisella ihmisellä on erilainen kropppa, ja se tekee tästä maailmasta niin erilaisen. Tuskin nää av - mammatkaan on 90-65-90. Mä pidä poikamaisista tytöistä :)
Tasapaksu. Toisaalta lantio mielestäni ihanan kapea. Itselläni vyötärö 74cm, mutta lantio yli 100.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:50"]Harrastatko liikuntaa?
[/quote]
Harrastan. Juoksua, jumppaa ja uintia.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:50"]Harrastatko liikuntaa?
[/quote]
Harrastan. Juoksua, jumppaa ja uintia.
Ap
[/quote]
Etkö käy salilla?
Laita kuva aijaa.comiin. Ei ilman kuvaa osaa mitään sanoa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:37"]Paksu vyötärö, oon saman mittanen ja painavampi mut vyötärö 66cm
[/quote]
Olen laihtunut yli 15kg vuodessa, mutta vyötäröä ei ole tullut, millään.
Ap