Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Mitä pidätte kropasta,

Vierailija
12.07.2014 |

joka on 173cm/59kg ja mitat ovat: 81-76-83

Naisetkin saavat kommentoida. :)

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:37"]Paksu vyötärö, oon saman mittanen ja painavampi mut vyötärö 66cm

[/quote]

Olen laihtunut yli 15kg vuodessa, mutta vyötäröä ei ole tullut, millään.

Ap

Vierailija
42/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosnelonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva?

Vierailija
44/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hoitanut puutarhaasi?

Vierailija
45/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Tasapaksuhko, tulee ensimmäisenä mieleen. Ei hoikka, tuolla vyötäröllä, mutta ei paksukaan.

 

Vierailija
46/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:42"]Kuva?

[/quote]

1) En ole yhdessäkää kuvapalvelussa

2) Av:n takia en sinne edes rekisteröidy

3) Arvio mittojen perusteella

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:43"]Oletko hoitanut puutarhaasi?

[/quote]

Jaa-a, jos olen muistanut.

Ap

Vierailija
48/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:35"]

Huomiohuora taas kerjäämässä itsetunnolleen lisäpönkitystä.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aijaa.com. Ei rekisteröitymisiä.

Vierailija
50/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamainen. Naisilla kuuluu olla tissit ja vyötärö. Mitä kokoo käytät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:35"]

Huomiohuora taas kerjäämässä itsetunnolleen lisäpönkitystä.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
52/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:36"]

Laitat johonkin ja sit linkki tänne. Miehenä haluaisin kovasti nähdä, mitat vaikuttavat hyviltä

[/quote]

 

 

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12357140

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:47"]Poikamainen. Naisilla kuuluu olla tissit ja vyötärö. Mitä kokoo käytät?

[/quote]

Tissejä ei ole, paidoissa kokona s ja housuissa 38-36

Ap

Vierailija
54/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko liikuntaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon et oot poikamaisen hoikka, mut jokaisella ihmisellä on erilainen kropppa, ja se tekee tästä maailmasta niin erilaisen. Tuskin nää av - mammatkaan on 90-65-90. Mä pidä poikamaisista tytöistä :)

Vierailija
56/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapaksu. Toisaalta lantio mielestäni ihanan kapea. Itselläni vyötärö 74cm, mutta lantio yli 100.

Vierailija
57/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:50"]Harrastatko liikuntaa?

[/quote]

Harrastan. Juoksua, jumppaa ja uintia.

Ap

Vierailija
58/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:50"]Harrastatko liikuntaa?

[/quote]

Harrastan. Juoksua, jumppaa ja uintia.

Ap

[/quote]

Etkö käy salilla?

Vierailija
59/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkalespo?

Vierailija
60/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva aijaa.comiin. Ei ilman kuvaa osaa mitään sanoa.