Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsella on lääkäriaika niin että ehtisi sen jälkeen kouluun enää n. tunniksi, niin ilmoittaisitko opettajalle että on

Vierailija
14.02.2023 |

loppupäivän pois vai menisikö vielä tunniksi lääkärin jälkeen kouluun?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupäivän pois, haittaa muidenkin tunnin kulkua jos joku edestakaisin tulee ja menee.

Vierailija
2/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se lääkäri on koulun kähellä niin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi loppupäiväksi kouluun ( asumme lähellä koulua)

Vierailija
4/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pois loppupäivän.

Vierailija
5/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin loppupäiväksi pois. Eihän sitä tiedä, kuinka paljon lääkärinaika viivästyy.

Vierailija
6/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menisi enää yhden tunnin takia kouluun.

Vierailija
7/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee niille kokonaisille tunneille mille ehtii, ei kesken oppiaineen. 

Vierailija
8/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella on nyt ollut niin paljon poissaoloja että menisi. On poissa vain sairaana.

Vierailija
9/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaisin loppupäiväksi pois. Eihän sitä tiedä, kuinka paljon lääkärinaika viivästyy.

Tämä. Ajat ovat todella usein myöhässä tai käynti saattaa jostain muusta syystä pitkittyä. Yksinkertaisinta kaikkien kannalta että on ilmoitettu olevan loppupäivän pois.

Vierailija
10/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu matkasta, kuljetusmahdollisuuksista (ja tarviiko kuljettajan palata töihin), minkä aineen tunti kyseessä ja vähän myös lapsen (teinin) omasta mielipiteestä.

Koululta on 10km kotiin, kuntakeskukseen (se lääkäri) ja lähikaupunkiin (työpaikat) ja ne kaikki on eri suunnissa. Melkein helpointa tuoda lapsi kaupunkiin ja lykätä kotiin menevään bussiin.

Vierailija
11/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kenenkään koulunkäynti olla siitä yhdestä tunnista kiinni. Olisi loppupäivän pois.

Vierailija
12/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kouluun jos sinne ehtii.

Koulusta ollaan poissa ainoastaan pakottavista syistä.

Vierailija
13/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ajat ovat todella usein myöhässä tai käynti saattaa jostain muusta syystä pitkittyä. Yksinkertaisinta kaikkien kannalta että on ilmoitettu olevan loppupäivän pois.

Mun mielestä on aika helppoa ollut wilmaan laittaa opettajille yhteinen viesti että lähtee lääkäriin siihen ja siihen aikaan ja palaa enkun tunnille jos ehtii. Jos ei ehdi, niin enkun ope tietää sen olevan asiallisella reissulla.

Vierailija
14/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on aika helppoa ollut wilmaan laittaa opettajille yhteinen viesti että lähtee lääkäriin siihen ja siihen aikaan ja palaa enkun tunnille jos ehtii. Jos ei ehdi, niin enkun ope tietää sen olevan asiallisella reissulla.

Aika turhaa viedtittelyä niille muille opettajille

Vierailija
15/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilmoitan miltä tunneilta on pois varmasti ja mille tulee jos ennen niiden alkua ehtii. En ole kokenut onglemaksi. Jos joskus joku ehtii merkitä luvattoman poissaolon, laitetaan selitys. Tosin lääkäreitä on meillä aika usein. Ihan kertaluontoisen käynnin merkkaisin varmaan suoraan loppupäiväksi. Varmaan matkakin merkitsisi, itse asumme koulun lähellä... Eli vaikea sanoa mitään yleispätevää edes omalle kohdalle.

Vierailija
16/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kenenkään koulunkäynti olla siitä yhdestä tunnista kiinni. Olisi loppupäivän pois.

No usein ne on eniten pois joilla ei olisi varaa olla yhtään....

Vierailija
17/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itse laitan viestin luokanvalvojalle ja niille opettajille, joiden tunteja poissaolo koskee. En sentään kaikille.

Vierailija
18/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika turhaa viedtittelyä niille muille opettajille

Siis laitan viestin vaikka 3 opelle. Ekan open tunnilta haetaan puolivälissä pois, toisen tunnilla on se lekuri ja kolmannella palataan takaisin. En nyt sentään koko koulun opettajille kirjoita. Ja lapsi itse lukee mulle lukujärjestystä että kenet opettajat viestiin liitetään, mä en ole ollut kiinnostunut niiden nimistä ja Wilmassa ei voi valita viestin saajaa lapsen lukujärjestyksestä.

Vierailija
19/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän myös siitä, mitä silloin viimeisellä tunnilla on. Koe olisi sellainen, että en antaisi olla pois, koska jossakin vaiheessa se on kuitenkin tehtävä.

Vierailija
20/96 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi kouluun tunniksi jos ehtii. Jos yhtään myöhästyy, niin ei mene. Ei niitä Wilma-viestejä tarvitse etukäteen kirjoittaa niin täsmällisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme