Miehet! Mitä pidätte kropasta,
joka on 173cm/59kg ja mitat ovat: 81-76-83
Naisetkin saavat kommentoida. :)
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:31"]joka on 173cm/59kg ja mitat ovat: 81-76-83
Naisetkin saavat kommentoida. :)
[/quote]
Perse isompi, ku.tissit
Muuten ok
[/quote]
Öh, kuinka monella naisella on rinnanympärys isompi kuin lantio? Vai mitä tarkoitat?
Kerrankin pienet tissit! Me likes. :)
Mä olen tasapaksu mitoilla 85-68-90, 174/59. Kiinnostais nähdä kuinka tasapaksu ap oikein on. Kuva??
Aika paksu vyötärö suhteessa muihin mittoihin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:32"]Kuva!
[/quote]
Miten tänne voi laittaa kuvan?
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:33"]Tasapaksu?
[/quote]
Olen hyvin tasapaksu.. :/
Ap
Huomiohuora taas kerjäämässä itsetunnolleen lisäpönkitystä.
Onpas paksu vyötärö suhteutettuna painoon. Itse olen 70 kg ja vyötärö 72
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:34"]Linkki jostain kuvapalvelusta
[/quote]
Ei mulla oo kuvia missään kuvapalvelussa.
Ap
Aika tasapaksu tosiaan etkä älylläsikään kovin loista. Käytä kuvapalveluita.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:35"]Huomiohuora taas kerjäämässä itsetunnolleen lisäpönkitystä.
[/quote]
Jo sä tahdot niin.
Ap
Laitat johonkin ja sit linkki tänne. Miehenä haluaisin kovasti nähdä, mitat vaikuttavat hyviltä
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:36"]Kuva olis kiva. Millainen tussu?
[/quote]
Koskematon.
Ap
Paksu vyötärö, oon saman mittanen ja painavampi mut vyötärö 66cm
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:42"]Kuva?
[/quote]
1) En ole yhdessäkää kuvapalvelussa
2) Av:n takia en sinne edes rekisteröidy
3) Arvio mittojen perusteella
Ap
[/quote]
Idiootti