Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kielikoru ja suuseksi

Vierailija
19.08.2014 |

Eli mahtaako tuo koru muka tuottaa enemmän hyvää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itestä ainakin tuntuu todella hyvältä kun tyttöystävällä on kielikoru.

Vierailija
2/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä pitänyt exällä. Otti aikoinaan pois ja piti poissa 6 vuotta. Erottuamme laittoi takaisin. Varmasti makuasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:58"]

Olen nainen enkä pitänyt exällä. Otti aikoinaan pois ja piti poissa 6 vuotta. Erottuamme laittoi takaisin. Varmasti makuasia.

[/quote]

Eikö muka kielikorureikä mennyt umpeen kuudessa vuodessa? 

Vierailija
4/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:58"]

Olen nainen enkä pitänyt exällä. Otti aikoinaan pois ja piti poissa 6 vuotta. Erottuamme laittoi takaisin. Varmasti makuasia.

[/quote]

Eikö muka kielikorureikä mennyt umpeen kuudessa vuodessa? 

[/quote]

En todella tiedä. En kysynyt laittoiko samaan vai uuteen reikään. Täytyypä kysyä.

Vierailija
5/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuntuuko suuseksiä hyvälle?

Vierailija
6/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei osannut käyttää omaansa, repi vaan sillä paikkoja. Paremmasta käytöstä ei oo kokemusta. Nyt itselläni on koru eikä oo avokin mukaan vaikuttanut suuntaan eikä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on joskus myöntänyt että ikävöi kielikoruani, hyvältä kuulemma edelleen tuntuu mutta korun kanssa oli ehkä vähän parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan