kielikoru ja suuseksi
Eli mahtaako tuo koru muka tuottaa enemmän hyvää?
Kommentit (7)
Olen nainen enkä pitänyt exällä. Otti aikoinaan pois ja piti poissa 6 vuotta. Erottuamme laittoi takaisin. Varmasti makuasia.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:58"]
Olen nainen enkä pitänyt exällä. Otti aikoinaan pois ja piti poissa 6 vuotta. Erottuamme laittoi takaisin. Varmasti makuasia.
[/quote]
Eikö muka kielikorureikä mennyt umpeen kuudessa vuodessa?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:58"]
Olen nainen enkä pitänyt exällä. Otti aikoinaan pois ja piti poissa 6 vuotta. Erottuamme laittoi takaisin. Varmasti makuasia.
[/quote]
Eikö muka kielikorureikä mennyt umpeen kuudessa vuodessa?
[/quote]
En todella tiedä. En kysynyt laittoiko samaan vai uuteen reikään. Täytyypä kysyä.
Exä ei osannut käyttää omaansa, repi vaan sillä paikkoja. Paremmasta käytöstä ei oo kokemusta. Nyt itselläni on koru eikä oo avokin mukaan vaikuttanut suuntaan eikä toiseen.
Mieheni on joskus myöntänyt että ikävöi kielikoruani, hyvältä kuulemma edelleen tuntuu mutta korun kanssa oli ehkä vähän parempaa.
Itestä ainakin tuntuu todella hyvältä kun tyttöystävällä on kielikoru.