Olen raskaana, mies sanoi, että hänkin haluaa jotain,,
Ihmettelin, mitä oikein tarkoittaa,, niin sanoi haluavansa sitten vaikka urheiluauton. Tasapeli, huh.
Kommentit (11)
Meillä taas mies haluaisi enemmän vauvan meille. Mitäköhän mun pitäis alkaa omasta puolesta haluamaan? :D Minä sentään teen isomman työn kantaessani ja synnyttäessäni meille lapsen, niin kyllä minäkin sitten jotain itselleni haluan.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:27"]Ilmeisesti aloittaja on halunnut niin lasta, että ei ole paljoakaan kysellyt miehen mielipidettä asiaan. Nyt tulee yllärinä miehen asenne....
[/quote]
Kyllä siihen lapsen tekemiseen tarvitaan sekä mies että nainen.
Ei siihen tarvitse edes seksiä. Lapsen pitäisi olla olla yhteinen asia, eikä naisen oma projekti. Pikkuisen on kommunikoinnissa ongelmia, jos on lapsi ensin tehty ja sitten on alettu vasta puhumaan asiasta.
Jos olis totta niin varmaan kaduttais.
voit sanoa sille miehelle, että ne urheiluautorahat meni jo, siihen lapseen....
Ei ole provo. Olin aivan ihmeissäni. Mitä Ton päässä oikein liikkuu? Ap
Jos vaimo napsahtais paksuksi vaikka ollaan sovittu ettei kakaroita tule, niin kyllä itsekin haluaisin jotain kompensaatiota. En kyllä ehkä urheiluautoa, mutta vaikka kahden viikon Vegasin matka kavereiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:23"]
Ei ole provo. Olin aivan ihmeissäni. Mitä Ton päässä oikein liikkuu? Ap
[/quote]Ja sä huomasit vasta nyt :/
Ilmeisesti aloittaja on halunnut niin lasta, että ei ole paljoakaan kysellyt miehen mielipidettä asiaan. Nyt tulee yllärinä miehen asenne....
Heh, tuttavaparilla oli sama juttu. Mies osti uuden auton vauvan syntymän jälkeen, kun saihan rouvakin kauan haluamansa muksun.