Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vesimaksu vuodessa 450euroa !?

Vierailija
18.12.2006 |

Onko vähän vaiko paljon? Mitä teillä toisilla menee? Ollaan 3 henkinen perhe ja joudutaan tuon verran maksamaan. Asutaan rivarissa eikä ole omia mittareita vaan toisten kulutus ratkaisee aika pitkälle että mitä maksetaan... Itse käytetään vettä aika säästeliäästi. Paljonkohan omakotitalossa menisi vesimaksuihin rahaa jos sadevesiä hyödyntäisi pihan kastelussa yms. Pääsisikö halvemmalla? Tuli vaan mieleen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi nyt niin paha ole

Vierailija
2/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytön summa siis!!! :O Ajattelinkin pyytää huoltomiestä tarkistamaan lukemat ja tarkat laskelmat väitetystä kulutuksesta.

(Mekin siis asumme rivarissa.)



Kun taas ystäväni asuu omakotitalossa ja he hyödyntävät kaiken kasteluveden tms. mutta vettä menee myös kesäisin paljon esim. nurmikon kasteluun jne. niin siitäkin huolimatta heillä nelihenkinen perhe kuluttaa vuodessa vettä 250euron edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-> 1152¿/vuosi.

Vierailija
4/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolto.

Vierailija
5/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousee vuoden alusta tähän 15 eurosta, kerrostalossa ei vesimittareita.



Kun asumme maalla vesi- ja jätevesimaksu vuodessa noin 150 e koko sakilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi