Lue keskustelun säännöt.
Isä, häpeätkö sinä minua nyt? kysyi
30.01.2012 |
tilkka maitoa, kiitos kirjan tyttö. "Ei, en minä sinua häpeä. MInä häpeän olla mies" vastasi isä.
Hyvin sopivasti
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla