Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei itseään saisi vain vetää jojoon?

Vierailija
02.03.2012 |

Tämä alkaa olla jo surkuhupaisaa. Niin turhaa koko käsitys elämästä. Niin turhaa! Ai niin... ne lapset ja aviomies, ja sukulaiset ja sisarusten lapset... plaah. Olisi pitänyt ennaltanähdä ja onnistua hoitamaan itsensä päiviltä jo teininä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alkaa olla jo surkuhupaisaa. Niin turhaa koko käsitys elämästä. Niin turhaa! Ai niin... ne lapset ja aviomies, ja sukulaiset ja sisarusten lapset... plaah. Olisi pitänyt ennaltanähdä ja onnistua hoitamaan itsensä päiviltä jo teininä.

oot syntyny sentään lähes 14 miljardin vuoden tuloksena.

Monta tähteä on syntynyt, elänyt, räjähtänyt sun edeltä.

Niistä tähteistä (sic.) olet syntynyt.

En tiedä. Monta miljardia vuotta on mennyt sun tietoisuuteen.

Monta tulee olemaan sun jälkeen. Tuhat miljardia miljardia miljardia miljardia.

Sitten viimeset protonit tuhoutuu.

Mikset siinä välissä olisi sinä?

Vierailija
4/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alkaa olla jo surkuhupaisaa. Niin turhaa koko käsitys elämästä. Niin turhaa! Ai niin... ne lapset ja aviomies, ja sukulaiset ja sisarusten lapset... plaah. Olisi pitänyt ennaltanähdä ja onnistua hoitamaan itsensä päiviltä jo teininä.

oot syntyny sentään lähes 14 miljardin vuoden tuloksena.

Monta tähteä on syntynyt, elänyt, räjähtänyt sun edeltä.

Niistä tähteistä (sic.) olet syntynyt.

En tiedä. Monta miljardia vuotta on mennyt sun tietoisuuteen.

Monta tulee olemaan sun jälkeen. Tuhat miljardia miljardia miljardia miljardia.

Sitten viimeset protonit tuhoutuu.

Mikset siinä välissä olisi sinä?

:D

Niin... samantekevää onko elossa vai kuollut. Isommassa kuvassa. Se elossapysyminen on jotain mitä täytyy varmaan itse siinä välissä tehdä.

Vierailija
5/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alkaa olla jo surkuhupaisaa. Niin turhaa koko käsitys elämästä. Niin turhaa! Ai niin... ne lapset ja aviomies, ja sukulaiset ja sisarusten lapset... plaah. Olisi pitänyt ennaltanähdä ja onnistua hoitamaan itsensä päiviltä jo teininä.

oot syntyny sentään lähes 14 miljardin vuoden tuloksena. Monta tähteä on syntynyt, elänyt, räjähtänyt sun edeltä. Niistä tähteistä (sic.) olet syntynyt. En tiedä. Monta miljardia vuotta on mennyt sun tietoisuuteen. Monta tulee olemaan sun jälkeen. Tuhat miljardia miljardia miljardia miljardia. Sitten viimeset protonit tuhoutuu. Mikset siinä välissä olisi sinä?

:D Niin... samantekevää onko elossa vai kuollut. Isommassa kuvassa. Se elossapysyminen on jotain mitä täytyy varmaan itse siinä välissä tehdä.

No vaikka niinkin.

Lyhyt aika; jaksaa punnertaa?

Ei siksi että täytyisi, vaan viitsisi.

Sentäään sen verran aikaa ja vaivaa tässä maailmankaikeudessa käytetty.

Vierailija
6/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt vielä itteäs listi. Elät vähän. Sitten kun tuntuu siltä että kaikki on nähty, sit voi harkita. Minut pitää elossa lähinnä tieto muutamasta tulevasta leffasta, albumista ja pelistä. Sit pitää kai odottaa että nuoremmat sisarukset kasvaa vähän, ovat nuoria vielä. Ja pitäähän sitä kaikille vastaan tulleille mulkuille järjestää jotain ennen lähtöä. Ja testamentti tehdä. Tekemistä riittää. Mieti vaan omalle kohdalle mitä kaikkea pitää tehdä. Itsaria ei pidä tehdä hätiköiden vaan harkitusti. Mutta eipä siitä tule kukaan sakottamaan vaikka hetken mielijohteesta hyppäätkin sillalta tai noin muuten hukut juhannuksena. Tai jos tosiäijä olet, tee itsemurhaisku jonkun väkivaltaisen prätkäjengin tiloihin. Viimeinen hyvä työ maan päällä.



Kannattaa vähän miettiä ajankohtaakin. Ite ajattelin joku kaunis kesäpäivä päättää päiväni, auringonpaisteessa. Intiaanityyliin: tänään on päivä kuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän rankkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jojo on niin kiva lapsuuden leikkikaluni, että älä soteke sitä tohon visioosi.

Pitänee varmaan varoa jokaisen käyttämästä näitä pahoja, kielessä syntyneitä kiertoilmauksia, ettei rouvan visiot mene pilalle. En siis puhu veneen keinuttamisesta viimeisen kerran, enkä lusikan heittämisestä nurkkaan... viimeinen kun on kovin epähygieenistäkin. En siis myöskään vaihda hiippakuntaa, heitä kylmää pierua, en heitä veiviä, leiki lankkua, liity siivekkäisiin, puhu laitumista tai paremmista apajista, en suorasääristen joukko-osastosta...

Ei parane, ei... Saattaa joltain mennä yöunet.

Vierailija
10/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ole tappamassa itseäni tässä. Olen lähinnä lopen kyllästynyt elämään. Se ei vain tunnu mielekkäälle. Tarkastelee sitä miten tahansa. Se elämisen syy pitäisi löytyä ainakin siitä, että haluaa olla turvaamassa lapsiensa elämää. Ja ei tahdo sitäkään löytyä. Sekään ei tunnu juuri nyt riittävälle syylle elää, lapsilla on muitakin ihmisiä kuin minä.



Ja noita yksittäisiä juttuja on ottanutkin lautaselleen pureskeltavaksi (kiitos muuten viestistäsi, piristi). Joku asia jota yrittää odottaa. Nekin aiheet vain tuntuvat loppuvan.



Näen kuoleman helpotuksena, vapaalippuna unohdukseen, vapautukseen vastuusta ja ongelmista. Kuolema olisi siis kaikin puolin tervetullut vaikka en tappamassa itseäni olisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan