Lue keskustelun säännöt.
Olen sossupummi!
06.02.2012 |
Saan yh-lapsilisäkorotuksen kahdesta lapsesta. yhteensä melkein 100 euroa kuukaudessa.
Veroja maksan 1700-2400 kuukaudessa.
Kommentit (2)
Sossun puoleen käännyn, kunhan lapsi syntyy, mikäli jää mahdollisuus saada toimeentulotukea. En tosin ole yh, joten lienen vielä ihmisten kirjoissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
LOINEN!!!!11
Ja vielä yh:kin, eli täyttä pohjasakkaa.