Yh vastaa, jos jollain kysyttävää.
Kommentit (7)
t. yh, joka haluais jo kipeesti semmosen
Minkä ikäisiä lapset olivat kun erositte (sukupuolet myös)? Olen itse huolissani pojastani, joka on juuri tulossa oidipaali-vaiheeseen ja me nyt luultavast eroamme (kuulemma haitallisin vaihe erota, jos on poikalapsi). Luulen, että miehelläni on suhde. Joka tapauksessa yhteiselämämme on hyvin hankalaa eikä meidän (näin jälkiviisaasti ajateltuna) olisi koskaan pitänyt mennä naimisiin.
Olen niin surullinen lasteni puolesta. Olisin halunnut yrittää kaikkeni.
Vierailija:
t. yh, joka haluais jo kipeesti semmosen
On. Tosin kovin nuori suhde vielä, vasta kuukauden verran olemme tapailleet.
Vierailija:
Minkä ikäisiä lapset olivat kun erositte (sukupuolet myös)? Olen itse huolissani pojastani, joka on juuri tulossa oidipaali-vaiheeseen ja me nyt luultavast eroamme (kuulemma haitallisin vaihe erota, jos on poikalapsi). Luulen, että miehelläni on suhde. Joka tapauksessa yhteiselämämme on hyvin hankalaa eikä meidän (näin jälkiviisaasti ajateltuna) olisi koskaan pitänyt mennä naimisiin.
Olen niin surullinen lasteni puolesta. Olisin halunnut yrittää kaikkeni.
Lapsemme olivat 6 ja 4 vuotiaita. Tyttöjä molemmat.
soittaa lapsille joka ilta ja juttelee toki minunkin kanssani.