Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia kolposkopia tutkimuksesta?
03.05.2011 |
Kauanko siinä menee aikaa, sattuuko se kovasti?
Huomenna itse menossa ja olen hieman huolissani.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en nyt muista kuollaksenikaan kauan siinä meni.. Tutkimus ei sattunut juuri lainkaan ehkä samanverran mitä normi papa-koe sattuu..
Hyvin se menee!! Elä turhaan ole huolissasi :)