Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
edullinen hotelli Helsingin keskustasta?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli kerran olin Omenassa Lönnrotinkadulla, ihan ok. Sitten olin Vaasassa ja ihan kauhean paskainen huone..Eikä hinta laatuun nähden yleensäkään ole kummoinen.
Menisin kyllä ihan " oikeaan " hotelliin, katso S-matkat esim, aika edullista on usein.
Sokos hotel Helsinki S-etukortilla. Cumulus on varmaan ihan samaa hintaluokkaa, jos ei satu sitä S-korttia olemaan.
Alue: Aihe vapaa
www.s-matkat.fi