Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on alkanut hermostuttaa ja ärsyttää mieheni kehonkieli - katselin juuri kaipaavasti vakain, pitkin askelin rauhallisesti miestä

Vierailija
26.10.2025 |

..työhaalareissa ja hupparissaan.

Mieheni tarpoo kuin väkkärä. Ja jatkuvasti pää pyörii ympäriinsä kuin markkinoilla olisi vaikka olisi ainoa ihminen tilassa. Ikään kuin koko ajan kiire olisi 

Verenpaine nousee jo katsomisesta. Stna

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kurjaa olla suhteessa missä ärsyttää toista pelkällä olemassa olollaan.

Vierailija
2/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselet vakain askelin. Silmäsi askeltavat vakaasti. Kenties silmiesi pitäisi käydä lenkillä, niin niiden kunto kohenisi, eikä verenpaine nousisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselet vakain askelin. Silmäsi askeltavat vakaasti. Kenties silmiesi pitäisi käydä lenkillä, niin niiden kunto kohenisi, eikä verenpaine nousisi.

Minä olen kuullut sanonnan, että silmillään voi syödä tai ahmia, mutta että jaloillaankin? Eipä ihme, että aloittajalla on vaikea elämä.

Vierailija
4/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puolestaan kärsii sinun huonosta suomen kielen taidosta. Ihme kielikuvasössöä sinä palstalle pupellat.

Vierailija
5/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on ADHD. Ne on tuollaisia väkkäriä. 

Vierailija
6/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodetko iski? Ei tuollainen ärsyyntyminen toisen pelkästä olemuksesta ole normaalia. 

Vierailija
7/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*rauhallisesti KÄVELEVÄÄ miestä*

Ap

Vierailija
8/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kaikki mieheni ovat olleet väkkäriä. Olen niitä kouluttanut askeltamaan vakain askelin, mutta turhaan. On totta, että verenpainelääkkeet on tulleet tutuksi. Olisipa suomalaiset yleensä vähemmän väkkäriä niin meitäkään täällä asuvia parempien kansojen lue venäläisten ei tarvitsisi hävetä teitä.

nimim iloinen leski,

kuudes väkkärä etsinnässä

Vierailija
9/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että vihaat miestäsi. 

Onneksi olkoon, hyvin olet onnistunut kumppaninvalinnassa :D :D

Vierailija
10/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää katsoa miestä joka ei käy parturissa. Ylikasvaneet hiukset. Oksettaa. Kun käy parturissa niin on taas hyvännäkönen.

Vierailija
11/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että vihaat miestäsi. 

Onneksi olkoon, hyvin olet onnistunut kumppaninvalinnassa :D :D

En vihaa, mutta vituttaa. Paikallaan illalla sängyssä se on kiva

Ap

Vierailija
12/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, naista ärsyttää. Enpä olisi uskonut.

Vierailija
13/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle tekisi hyvää nähdä itsensä videolla. Jokainen meistä tekee asioita tiedostamattaan. Sitä voi kuvitella olevansa vakaa ja tyylikäs, vaikka todellisuudessa pyörisi väkkäränä ja tekisi outoja ilmeitä.

Vierailija
14/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta. No ei kai sille sit mitään voi. Kerran vuosia sitten sanoin sille että älä pyöritä päätäsi, vaan katso suoraan eteesi NÄIN. (Pidin sen päätä paikallaan) Suuttui kovasti

Ap

Vierailija
15/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastuiko toosa, pelmahtiko hyhhyh hajua? 

Vierailija
16/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, naista ärsyttää. Enpä olisi uskonut.

Minä en usko edelleenkään. Tämä on varmaan jonkun miehen kirjoittama naisvihaprovo. Naisilla on niin hyvät hermot, ettei niitä mikään ärsytä.

Vierailija
17/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on totta. No ei kai sille sit mitään voi. Kerran vuosia sitten sanoin sille että älä pyöritä päätäsi, vaan katso suoraan eteesi NÄIN. (Pidin sen päätä paikallaan) Suuttui kovasti

Ap

Kukapa ei suuttuisi. Ap, se on ihminen, ei sinun nukkesi josta voit kontrolloida jopa asentoa ja kävelytyyliä. Kuulostat sairaalloisen dominoivalta.

Vierailija
18/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lle tekisi hyvää nähdä itsensä videolla. Jokainen meistä tekee asioita tiedostamattaan. Sitä voi kuvitella olevansa vakaa ja tyylikäs, vaikka todellisuudessa pyörisi väkkäränä ja tekisi outoja ilmeitä.

Niin? Sen takia ihminen ei tunnekaan vetoa kaikkiin vastaantulijoihin, vaan hyvin harvoihin.

Ap:lla on alkuhuuma nyt kadonnut ja käynyt ilmi, että vetovoima miestä kohtaan ei ollut kestävää. Silloin tyylillisesti alkaa joku piirre ärsyttää suunnattomasti. 

Siinä "Oikeassa" on se juttu, että tällaista ärsytystä ei tule. Esimerkiksi miehen liikehdintä on minullekin todella keskeinen osa vetovoimaa, pelkkä valokuva ei siksi kerro minulle miehen komeudesta mitään. Tällaisen ihmisen pitää tavata miehiä livenä, niin näkee koko olemuksen, ei voi nettideittailla.

Eli ap on ihan normaali. Mies vain on väärä hänelle fyysisessä mielessä, mutta oikea jollekin toiselle.

Vierailija
19/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin kaikki mieheni ovat olleet väkkäriä. Olen niitä kouluttanut askeltamaan vakain askelin, mutta turhaan. On totta, että verenpainelääkkeet on tulleet tutuksi. Olisipa suomalaiset yleensä vähemmän väkkäriä niin meitäkään täällä asuvia parempien kansojen lue venäläisten ei tarvitsisi hävetä teitä.

nimim iloinen leski,

kuudes väkkärä etsinnässä

Miksi ihmeessä sitten valitset väkkärän alunperinkin?

Minulle on miehen tapa liikkua tärkeä ja näkeehän sen heti ekalla livetapaamisella, miten hän liikkuu.

Vierailija
20/40 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä miesparien yleinenkin ärsytyksen lähde? Anna kalu miehesi suuhun, niin rauhoittuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi