Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti saattaa ekaluokkalaisen vieläkin joka päivä kouluun ja takaisin

Vierailija
16.11.2006 |

ja vielä käsi kädessä! Koulua on ollut jo 3 kk eiköhän jo pitäisi osata mennä koulumatka jo yksin. Koulumatkaa 400 metriä suoraa tietä.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei taas kuulu sulle pätkääkään...

Vierailija
2/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äidillä on mahdollisuus ja lapsi haluaa, niin mikäs sen hienompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän meidän koulusta yhden lapsen, jota saatettiin vielä toisellakin luokalla. Ja ihan kunnon poika on, eikä mikään jälkeenjäänyt.

Vierailija
4/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tunnet tämän äidin, ehkä hänellä ei ole kauheasti aikaa lapselleen niin toihan maailman ihanin tapa olla edes hetki yhdessä päivittäin. Ja siis 7-vuotiastako ei saisi pitää kädestä kiinni. Kuulostat kauhealta ihmiseltä ap.

Vierailija
5/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin varmuudella tekee lapsestaan koulukiusatun. Mutta tällaisia ne ylihuolehtivat yhden lapsen äidit usein on.......

Vierailija
6/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä menin ala-asteelle, äiti saattoi minut vauvanrattaiden kanssa kouluun ja oli iltapäivällä vastassa. Mikä poliisi sinä olet valvomaan, että voi voi on se nyt niiiiin ylisuojeleva? Minusta oli mukavaa, kun äiti oli vastassa ja voitiin jutella, kun pikkusisko veteli sikeitä. Pitääkö 7-vuotiaan jo osata olla niin aikuinen ja iso, ettei äiti saa saattaakaan?



Vierailija
8/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta myös ihanaa tapa! On se nyt jos 7-vuotiasta ei saa tuoda kouluun ettei vaan tule koulukiusattu!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalainen on pieni vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tokakin luokka puoleen väliin, sitten meni yksin. Tosin usein kuitenkin tultiin vastaan tai saatettiin osa matkaa.



Mikä ihme tässä nyt ap:ta häiritsee?



Nyt lapseni 14 ja vieläkin haen välillä koulusta..



Toinen lapsi ei vielä koulussa mutta kun siihen ikään pääsee varmaan saatetaan häntäkin mahdollisuuksien mukaan

Vierailija
12/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yhteinen hetki äidille ja lapselle, tuskin siinä mistään selviytymättömyydestä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen itse kuskaamaan ensi syksynä ekaluokkalaiseni autolla kouluun, sillä pikkuveli pitää kuitenkin vielä viereiseen päiväkotiin.

Vierailija
14/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten ongelmat johtuvat hyvin suurelta osin tästä liiasta paapomisesta, sitten kun vihdoin saadaan se pienikin vapaus ollaan heti humalassa, riehumassa yms.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti on kerran kotona, ja molemmat tykkäävät tavasta niin voi jessus, mitä pahaa siinä on.



Jos itse olisin kotona, niin voisin hyvinkin tehdä noin. Ehkä ÄITI haluaa päästä aamulla jo liikkeelle ja lapsi tykkää kun viedään. Todellakin luulen, että lapsi selviäisi vallan mainiosti.



Todella kummalliselta vaikutat.

Vierailija
16/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä on sellainen rutiini, että tuo on sellaista kahdenkeskistä aikaa, yhteinen aamuhetki tms.

Vierailija
17/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkeinpä määrätty,että ekaluokkalaiset täytyy saattaa kouluun ja takaisin. Ainakin yhdellä alueella kaupungissa on näin. Ja syy on sielläpäin liikuskellut pedofiili.

Vierailija
18/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin aina halunnut lapsena, että äiti tai isä olisi saattaneet mut kouluun. Lapsuuden yhtenä parhaimmista hetkistä muistan kävelyt isän kanssa bussipysäkiltä kotiin (matkaa 1,5km). Käsi kädessä käveltiin ja muistan miten kivalta tuntui, että ne matkat isä oli vain minua varten.

Vierailija
19/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on iso ero kuitenkin jos lapsi on syntynyt tämän vuoden tammikuussa tai tämän vuoden joulukuussa,

melkein vuosi ikäeroa ekaluokkalaisilla!!



kyllä minäkin taidan saattaa ainakin alussa ihan loppuvuodesta syntynyttä lastani,

ensi vuonna siis menossa kouluun tämä meidän 5vuotias...

Vierailija
20/59 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap