Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Täällä on tänään tosi ankeita provoilijoita liikenteessä.
09.11.2006 |
Tai ehkä ihan yksi vaan. Tähän mennessä päivää provoillut jo ainakin neljästä maailman kuluneimmasta aiheesta: sektio vs. alatiesynnytys, kivunlievitys vs. luomusynnytys, lihavat vs. laihat ja imetys vs. imettämättömyys. Mitä vielä? Kotihoito vs. päivähoito ja pikkujouluissa pettävät miehet? Ja te dorkat vastailette näihin KULUNEISIIN ja ILMISELVIIN provoihin kuin suuriin, kuohuttaviin uutisiin. Ding dong!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa