Äiti saattaa ekaluokkalaisen vieläkin joka päivä kouluun ja takaisin
ja vielä käsi kädessä! Koulua on ollut jo 3 kk eiköhän jo pitäisi osata mennä koulumatka jo yksin. Koulumatkaa 400 metriä suoraa tietä.
Kommentit (59)
jos äidillä on mahdollisuus ja lapsi haluaa, niin mikäs sen hienompaa.
Tiedän meidän koulusta yhden lapsen, jota saatettiin vielä toisellakin luokalla. Ja ihan kunnon poika on, eikä mikään jälkeenjäänyt.
Mistäs tunnet tämän äidin, ehkä hänellä ei ole kauheasti aikaa lapselleen niin toihan maailman ihanin tapa olla edes hetki yhdessä päivittäin. Ja siis 7-vuotiastako ei saisi pitää kädestä kiinni. Kuulostat kauhealta ihmiseltä ap.
Ainakin varmuudella tekee lapsestaan koulukiusatun. Mutta tällaisia ne ylihuolehtivat yhden lapsen äidit usein on.......
Kun minä menin ala-asteelle, äiti saattoi minut vauvanrattaiden kanssa kouluun ja oli iltapäivällä vastassa. Mikä poliisi sinä olet valvomaan, että voi voi on se nyt niiiiin ylisuojeleva? Minusta oli mukavaa, kun äiti oli vastassa ja voitiin jutella, kun pikkusisko veteli sikeitä. Pitääkö 7-vuotiaan jo osata olla niin aikuinen ja iso, ettei äiti saa saattaakaan?
Minusta myös ihanaa tapa! On se nyt jos 7-vuotiasta ei saa tuoda kouluun ettei vaan tule koulukiusattu!!
Ja vielä tokakin luokka puoleen väliin, sitten meni yksin. Tosin usein kuitenkin tultiin vastaan tai saatettiin osa matkaa.
Mikä ihme tässä nyt ap:ta häiritsee?
Nyt lapseni 14 ja vieläkin haen välillä koulusta..
Toinen lapsi ei vielä koulussa mutta kun siihen ikään pääsee varmaan saatetaan häntäkin mahdollisuuksien mukaan
Hyvä yhteinen hetki äidille ja lapselle, tuskin siinä mistään selviytymättömyydestä on kyse.
Tulen itse kuskaamaan ensi syksynä ekaluokkalaiseni autolla kouluun, sillä pikkuveli pitää kuitenkin vielä viereiseen päiväkotiin.
Nuorten ongelmat johtuvat hyvin suurelta osin tästä liiasta paapomisesta, sitten kun vihdoin saadaan se pienikin vapaus ollaan heti humalassa, riehumassa yms.
ap
Jos äiti on kerran kotona, ja molemmat tykkäävät tavasta niin voi jessus, mitä pahaa siinä on.
Jos itse olisin kotona, niin voisin hyvinkin tehdä noin. Ehkä ÄITI haluaa päästä aamulla jo liikkeelle ja lapsi tykkää kun viedään. Todellakin luulen, että lapsi selviäisi vallan mainiosti.
Todella kummalliselta vaikutat.
Ehkä heillä on sellainen rutiini, että tuo on sellaista kahdenkeskistä aikaa, yhteinen aamuhetki tms.
melkeinpä määrätty,että ekaluokkalaiset täytyy saattaa kouluun ja takaisin. Ainakin yhdellä alueella kaupungissa on näin. Ja syy on sielläpäin liikuskellut pedofiili.
Mä olisin aina halunnut lapsena, että äiti tai isä olisi saattaneet mut kouluun. Lapsuuden yhtenä parhaimmista hetkistä muistan kävelyt isän kanssa bussipysäkiltä kotiin (matkaa 1,5km). Käsi kädessä käveltiin ja muistan miten kivalta tuntui, että ne matkat isä oli vain minua varten.
on iso ero kuitenkin jos lapsi on syntynyt tämän vuoden tammikuussa tai tämän vuoden joulukuussa,
melkein vuosi ikäeroa ekaluokkalaisilla!!
kyllä minäkin taidan saattaa ainakin alussa ihan loppuvuodesta syntynyttä lastani,
ensi vuonna siis menossa kouluun tämä meidän 5vuotias...
joka ei taas kuulu sulle pätkääkään...