Lue keskustelun säännöt.
Hierojayrittäjiä paikalla?
21.10.2009 |
Kertoisitko millainen työtilanne tällä hetkellä on ja voitko suositella yrittäjyyttä...
Olen aikoinani hierojaksi opiskellut ja tehnyt aivan muunlaisia hommia tähän päivään saakka. Nyt riittää toimisto ja suunnittelen yrityksen perustamista. Suunnittelen myös kuntosaliohjaaja ja/tai personal trainer -koulutusta. Varmaan toisi mukavasti lisätuloja... Tienaan tällä hetkellä vieraalla noin kaksi ja puoli tonnia kuussa. Työmatkoihin menee aikaa yhteensä kolme tuntia ja kotona just ja just näen lapsia hereilläoloaikana. Ei tämä ole ainakaan elämää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niillä on tässä lähellä hieromasalonki. Ilmeisesti bisnes pyörii ihan hyvin.