Lue keskustelun säännöt.
Joko trampoliinit purettu odottamaan ensi kesää?
29.09.2009 |
Täällä pohjoisessa jo niin kylmä, että on pistetty trampoliini kasaan.
Kommentit (5)
Varmaan ku kuukausi sitten meni talvisäilöön. Täällä oli tänä aamuna jo maa hieman valkeana niin hyvinki saa olla jo säilössä ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole miksikään mennyt. Jyväskylässä.
pihalla on myös puutarhakalusteet ja puhallettava uima-allas!
Tosin vastahan viikonloppuna oli "kesäiset" 19 C, joten ei me kauhean myöhässä olla.
lapset ei enää viittineet tänä kesänä hyppiä siinä, joten lähti kiertoon.