Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut Oulun kaupungilta vapautusta pikkukoulun kk-maksuista?

Vierailija
24.09.2009 |

Harkitsen että vaihdanko lapsen ilmaisen virikehoitopaikan päiväkodissa maksulliseen pikkukoulupaikkaan. Kuukausimaksu on 60€/kk ja se tuntuu todella kovalta maksulta pienellä äitiyspäivärahalla kituuttavalle. Sossua en elämiseen nyt tarvitse, mutta jos pikkukoulusta pitäisi maksaa, pitäis hakea toimeentulotukea.

Millä perusteella sait vapautuksen maksuista?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä