Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaivaannutteko siitä, kun vieras ihminen (hieroja, kosmetologi tms.) koskettaa teitä?

Vierailija
23.05.2007 |

Minulle hartioiden ja selän hierominen on ok, mutta vaikkapa käsivarsien tai jalkojen hieronnasta en nauti. Jostain pakaroista puhumattakaan.



Kosmetologilla käynti on omanlaisensa haaste myös. Minua inhottaa, kun toisen sormet pyörivät naamallani, erityisesti huulilla tai sierainten seudulla. Jotenkin siinä menee intiimin raja aika pahasti!



Inhoan myös sitä, jos esim. jossain seuraleikissä joudun halausetäisyydelle muista.



Olenko outo? En kuitenkaan ole erityisen ujo, vaan puhumisen tasolla aika sanavalmis ja sosiaalinen. Tykkään olla ihmisten seurassa - kunhan tietty fyysinen etäisyys säilyy.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosiaan kiva käydä kosmetologilla esim. ihonpuhdistuksessa tms., mutta juuri tuon takia en käy.

Hieronnassa pitäisi käydä, kun niskat ja selkä alkavat olla jumissa, mutta välttelen sitäkin. Pyrin liikkumaan ja venyttelemään, mutta aina ei sekään riitä.

Vierailija
2/4 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli yksi mieslääkäri todella siis todella todella lähelle. Mut enpä laittanut hanttiin;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kenenkään kuullut sanovan, että ei pitäisi päähieronnasta. Päinvastoin, monet kommentoivat että tuntuipas hyvältä, melkein nukahdin pesupaikalla jne.

Vierailija
4/4 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia saatte? Kun se jalkoväli pitää levittää aika monta kertaa eri ihmisille raskausaikana. Ja pahimmillaan siellä on monta katsojaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi