Tosi kehittävä Galluppi nyt tytöt :)
Viikaatko vai ryttäätkö wc-paperin, kun käyt isolla asialla vessassa?
Tästä tuli kerran keskustelua erään tutun kanssa ja tässä tuntuu olevan tasan kaksi lahkoa eli viikkaajat ja ryttääjät. Kumpaan siis kuulut?
Kommentit (18)
Montako palaa teillä muuten kuluu?
On tosi nopeaa ja ei siinä sormet likaannu, kun on semmoinen kuohkea pallero :) Viikaamalla kai ne sormet likaantuu, niin tiiviisti se paperi toisissaan kiinni?!
ja pyyhin sen jälkeen pyyhkeellä alapään.
tietysti. Oon aina ihmetellyt miks jotkut ryttää, ja nyt kysäisin sit mieheltä kummin se tekee. Kuulemma ryttää. :D
Eipä ole tullut muuta mieleenikään vaikka muuten olen enemmän ryttääjätyyppiä:)
Mä en ole edes TIENNYT, että tässäkin on kaksi tapaa!!
Mä viikkaan, mutta pakko kokeilla tota ryttäämistäkin ennenku rupeen kinaamaan kumpi on parempi tapa.
Vierailija:
Mä en ole edes TIENNYT, että tässäkin on kaksi tapaa!!Mä viikkaan, mutta pakko kokeilla tota ryttäämistäkin ennenku rupeen kinaamaan kumpi on parempi tapa.
Tosin aika usein käytän vauvan kosteuspyyhkeitä, kun niillä tulee puhtaampaa.
Varmaan tässä pätee se, että ne jotka on huolellisempia jaksaa asetella vessapaperinkin, rennommat ja huolettomammat ruttaa.
Paitsi sitä ohutta kovaa yleisten vessojen paperia pitää vetää ihan tuhottoman pitkä pätkä.
Oiskohan ihan opittua, jos vaikka omat vanhemmat opettanut naperona ryttäämään?
Ryttään myös vaistomaisesti ravintolassa käytetyn servetin!
Se kuulemma kertoo sen miten kohtelee puolisoaan! :O Meillä kyllä pitää valitettavasti paikkansa.
Mä viikkaan. Sitä paperiahan saisi käyttää ihan jumalattomasti, jos alkaisi jollain palleroilla pyyhkimään. :)
Oikein elintärkeää tutkimustietoa :)
Meidän perheessä kävi aika jännästi, kun raavaat miehet viikkas ja me likat rytättiin.
ap
Jos vaan ryttää niin sinnehän voi jäädä AUKKOJA ja sitten oliskin HÄTÄ KÄDESSÄ!
;)
Tulee siistimpää jälkeä eikä paperia kulu niin paljon. :)
Ryttääjiä huomattavasti vähempi ja näköjään on muitakin tapoja, mutta vähemmistönä.
:D Olisikohan ryttääjiä enempi, jos tämä galluppi olisi tehty muualla kuin täällä av:llä?