Lue keskustelun säännöt.
Oletteko nähneet ruskea-kelta-oranssi -sävyisiä talvirukkasia? Minkä valmistajan?
01.11.2006 |
Olen hommannut talvivaatteet pitkällä aikavälillä ja aika levoton on tuo yleisilme.. vähän paikkailisin vaikutelmaa..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla