Lue keskustelun säännöt.
Toivoton kysymys Kate Bushista.
14.11.2006 |
Tietääkö kukaan, mikä on se Kate Bushin biisi, joka soi sen levyn mainoksessa telkkarissa? Itse muistan ajatelleeni, et onpa hyvä biisi, mut nyt ei mitään hajua siitä, mikä se oli.
Kommentit (3)
youtubeen hakusanaksi Kate Bush, hyvällä säkää saat ko. biisin tietoosi sitä kautta:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
wuthering heights, cloudbusting, the man with the child in his eyes,
breathing, hounds of love, running up the hill, Babooshka
Nämä muistin ulkoa, sori en yhtään kato telkkua joten en tiedä oliko apua
; )
Anni
Mainoksessa soitettiin muistaakseni biisi King of the Mountain. Löytyy siis tuolta Ariel-levyltä