Lue keskustelun säännöt.
Laita tänne sen henkilön nimi + paikkakunta, jonka olet tunnistanut täältä kirjoituksista.
22.11.2006 |
Ei tarvitse selitellä mistä tunnistit, nimi ja paikkakunta riittää.
Tea, Espoo
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kiteyttääkin keskustelun tason av:lla. voi tuska.
sanoisin täällä tunnistamani mamman etu- ja sukunimen, paikkakunnan ja nikin. Onneksi en ole.