Lue keskustelun säännöt.
Huomenta! Salilla käyty ja kotihommia aloitettu
23.06.2026 |
Kohta herää perhe, ja on niiden hommien vuoro.
Milloin te heräsitte?
Kommentit (7)
Heräsin n. 6:30, nyt syön aamupalaa ja katson salkkareita. Kohta pitkälle lenkille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Heräsin 5.33 ja koska tunnen oloni lievästi kipeäksi, jätin aamulenkin väliin ja valmistaudun töihin.
Toivottavasti olo menee äkkiä ohi! Ap
Eilen aamulla näihin aikoihin, en ole saanut unta.
Huomenta. Kävin jo aamu kahdelta ulkosalilla samalla, kun olin kävelyllä. Kohta menossa nukkumaan.
Heräsin 5:30. Lähdössä töihin just.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lyhyet unet, ehkä pari kolme tuntia. Nyt aamukahvia keittämään ja takaisin nukkumaan.
Heräsin 5.33 ja koska tunnen oloni lievästi kipeäksi, jätin aamulenkin väliin ja valmistaudun töihin.