Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa olet lopettanut lapsen kakkapyllyn pesemisen?

Vierailija
14.10.2006 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli noin vuoden ikäisestä. välillä oli pakko pestä pyllyä jos se on punainen tai muuten likainen. meillä käytetään pyyhkimiseen puhdistuspyyhkeitä, ja wc-paperia

Vierailija
2/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhkimisestä ei oikeen tuu mitään kun puristaa pakaransa yhteen ettei sinne väliin saa paperii. ja jos kerkee saada paperiin pakaroitten väliin, repee paperi kun ottaa sitä pois:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön 4v peppu pestään vielä pöntöllä.

Vierailija
4/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan.

Vierailija
5/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. äiti joka pesee omankin pyllyn kakkaamisen jälkeen

Vierailija
6/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistelemalla housujasi liian läheltä? Se johtuu siitä että et pese pyllyäsi. Kyllä minun mielestäni pitää pestä aina kakan jälkeen ja aion pestä lapsiltani niin kauan kunnes oppivat tekemään sen itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pestiin siis siihen asti,että alapesu onnistui itse. Tietysti.

Vierailija
8/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pesee pyllyänsä vessassa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kai sinne reiälle siis jotain jää kakkaamisen jälkeen kun pyyhit. ja eipä se haju ainakaan pyyhkimällä lähde.

Vierailija
10/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle 2?? vajaa kolme?? Kuopuksesta tuntuu etten ikinä.. huoh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysäistä kavereiltaan että ihanko tosissanne kävelette kakkaisella pyllyllä pitkin päivää?

Vierailija
12/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasinhan että JOSKUS pyytää kotona peseen. Mielestäni parempi se, kuin että housut ihan kurassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nauraa ääneen*

Vierailija
14/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en myöskään ymmärrä, että miten se pylly voi muka jäädä kakkaiseksi paperilla pyyhkimisen jälkeen. Ei se jää, jos kunnolla pyyhkii.



Riittää, että pesee kerran päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


haistelemalla housujasi liian läheltä? Se johtuu siitä että et pese pyllyäsi. Kyllä minun mielestäni pitää pestä aina kakan jälkeen ja aion pestä lapsiltani niin kauan kunnes oppivat tekemään sen itse.

Vierailija
16/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee kakkahätä kesken ostosreissun, niin suihkutteletteko te siellä kauppakeskuksen vessassa perseenne? Tai töissä? Kylässä?



Nyt on kyllä pakko nauraa.

Vierailija
17/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Jos tulee kakkahätä kesken ostosreissun, niin suihkutteletteko te siellä kauppakeskuksen vessassa perseenne? Tai töissä? Kylässä?

Nyt on kyllä pakko nauraa.

Mitä nauramista siinä on jos haluaa ettei perse haise paskalle, eikä alushousuihin jää leimaa??

Enemmän minua naurattaa ja pöyristyttää se, että hoitotyössä kohtaan nuoriakin ihmisiä joilla on haiseva ja paskainen perse esim. suppoa laittaessa..

Käsittämättömän epäsiistejä ihmisiä on paljon!

Vierailija
18/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässä ketjussa ihmiset jotka eivät pese takapuoltaan kakkaamisen jälkeen vaan raastavat sitä vessapaperilla jättäen sen silti tuhruiseksi ja haisevaksi ja bakteerien täyttämäksi, kokevat että heillä on oikeus mollata ihmisiä jotka siististi suihkulla pesevät alapäänsä sen jälkeen kun se on kakkaamisen yhteydessä tahriutunut! Hah! :D Ja naurekelevat että ekaluokkalaista kiusataan jos se pesee pyllynsä, ilkkuvat että pesetkö muka pyllysi muuallakin kuin kotona!! Ei kerta kaikkiaan voi olla totta! Että teidänkö mielestä on siis kunniallisempaa raastaa peppuaan lambilla puhtaaksi, kantaa haisevaa pyllyä mukanaan kuin pestä se siististi vessassa ihan alapesua varten olevilla bide-suihkuilla??? En voi uskoa tätä todeksi! Ja perustella että kyllä yksi alapesukerta päivässä riittää! Joo, jos se riittää teille niin ihan kiva. Jotkut ihmisethän ovat myös sitä mieltä ettei suihkussa tarvitse käydä kuin kerran viikossa ja vaikka siinä välillä vähän likaantuisivatkin niin eivät suinkaan missään nimessä mene suihkuun (vaikka sellainen olisi siinä vieressä) vaan ehkä sitten pyyhkäisevät vähän paperilla kainaloita ja odottavat sen viikon.



Hei kakkapyllyt, toivottavasti pidätte tiheää neulosta olevia paksuja housuja kun tulette meille kylään, ajatus ei nimittäin todellakaan ole mitenkään miellyttävä!

Vierailija
19/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä nauramista siinä on jos haluaa ettei perse haise paskalle, eikä alushousuihin jää leimaa??

Enemmän minua naurattaa ja pöyristyttää se, että hoitotyössä kohtaan nuoriakin ihmisiä joilla on haiseva ja paskainen perse esim. suppoa laittaessa..

Käsittämättömän epäsiistejä ihmisiä on paljon!

Joskus saatan pesaistakin kotosalla ollessa, mutten mitenkään säännönmukaisesti joka kakan jälkeen ;).

Vierailija
20/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedoksesi vaan että itse suht usein joudun suihkuttelemaan mutten sen takia että alapää haisee vaan siksi että ärtynyt suoli aiheuttaa useampia käyntejä vessassa eikä kärsi pyyhkiä jatkuvasti. Mutta tuo menee sulla jo hysterian puolelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi