Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa olet lopettanut lapsen kakkapyllyn pesemisen?

Vierailija
14.10.2006 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten eipä ole tytöllä ollut ruskeata leimaa pikkareissaan paria kertaa enempää, eikä pylly haise koskaan pahalle. Alapesun teen työlle aamuin illoin ja useimmiten päivällä vielä kakan jälkeen.

Tarkoitus on opettaa tytölle alapesun tärkeys jo pienestä pitäen. Btw myös mieheni pesee takapuolensa aina kakan jälkeen vaikka on jo 45v.

Vierailija
22/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Joten eipä ole tytöllä ollut ruskeata leimaa pikkareissaan paria kertaa enempää, eikä pylly haise koskaan pahalle. Alapesun teen työlle aamuin illoin ja useimmiten päivällä vielä kakan jälkeen.

Tarkoitus on opettaa tytölle alapesun tärkeys jo pienestä pitäen. Btw myös mieheni pesee takapuolensa aina kakan jälkeen vaikka on jo 45v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun oikeasti ihmetyttää suuresti että ihminen joka hoitaa hygieniaansa huonommin kuin joku toinen, katsoo että on siinä asemassa että voi nauraa sille joka hoitaa hygieniaansa paremmin.



Sama kuin jos minä nauraisin ihmiselle, joka hoitaa työnsä paremmin kuin minä. Kiljuisin täällä opettajana että kyllä se kuule riittää että lukee suoraan kirjasta niille oppilaille niitä juttuja, et voi olla tosissasi että ihan oikeasti valmistelet luentojasi jotenkin, hah! Tai morkkaisin ihan tosissani jotain joka käy suihkussa joka päivä, että et voi olla tosissasi että peset kainalosi joka päivä, kyllä se kuule riittää kun kerran kuussa ajelee niistä karvat, ei se hiki ja kuona oikeasti haise tai jää iholle



:D



Päätän keskustelun ja menen nauttimaan ihanasta illasta, pylly puhtaana :D

Vierailija
24/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se alapesu kerran päivässä riitä. Tehtiin se sitten kakkaamisen yhteydessä tai ei.

Vierailija
25/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyse on siitä, että käsitämme puhtauden eri tavalla. Minä pidän siitä että ettei vain näytä vaan myös tuoksuu nenään puhtaalle.

Kysyhän mieheltäsi kumpaa alapäätä hän mielummin lipoisi..

Vierailija
26/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin harvat ainakaan kolmea kertaa päivässä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkimällähän se lähtee!

Vierailija
28/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että housuissa on ihan ok muhittaa niitä kakkajämiä :D



Miettikää nyt vähän: kehtaisitteko sanoa julkisesti että ette pese peppuamme kakkaamisen jälkeen? minä en kehtaisi! Mutta voin kyllä " tunnustaa" kaikille jotka sitä tiedustelevat että pesen takapuoleni vessareisuujen yhteydessä. Tästä ajatusleikistä selviää tyhmemmällekin miten kannattaa jatkossa toimia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos lähtee puhtaaksi ilman pesua, niin miksi pitäisi pestä?!



Sitä paitsi, jos syö terveellistä ruokaa, kakka on silloin hajutonta, eikä tartu takapuoleen.

Vierailija
30/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi 2v 3kk. Tehnyt pottaan kakan noin 9kk. Siirryin välillä pelkkään pyyhkimiseen, mutta sitten tuntui, että pylly vähän " tuoksahtaa" . Joten siirryin takaisin pesemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolta sain vähän " pahaa silmää" , kun röhkin täällä koneella..

Vierailija
32/32 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran ihan vedet silmissä, ja oletan että tuo super-hygieenikko on provo..? ;D ;D ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi