Missä vaiheessa olet lopettanut lapsen kakkapyllyn pesemisen?
Kommentit (32)
Vierailija:
Joten eipä ole tytöllä ollut ruskeata leimaa pikkareissaan paria kertaa enempää, eikä pylly haise koskaan pahalle. Alapesun teen työlle aamuin illoin ja useimmiten päivällä vielä kakan jälkeen.
Tarkoitus on opettaa tytölle alapesun tärkeys jo pienestä pitäen. Btw myös mieheni pesee takapuolensa aina kakan jälkeen vaikka on jo 45v.
Mutta kun oikeasti ihmetyttää suuresti että ihminen joka hoitaa hygieniaansa huonommin kuin joku toinen, katsoo että on siinä asemassa että voi nauraa sille joka hoitaa hygieniaansa paremmin.
Sama kuin jos minä nauraisin ihmiselle, joka hoitaa työnsä paremmin kuin minä. Kiljuisin täällä opettajana että kyllä se kuule riittää että lukee suoraan kirjasta niille oppilaille niitä juttuja, et voi olla tosissasi että ihan oikeasti valmistelet luentojasi jotenkin, hah! Tai morkkaisin ihan tosissani jotain joka käy suihkussa joka päivä, että et voi olla tosissasi että peset kainalosi joka päivä, kyllä se kuule riittää kun kerran kuussa ajelee niistä karvat, ei se hiki ja kuona oikeasti haise tai jää iholle
:D
Päätän keskustelun ja menen nauttimaan ihanasta illasta, pylly puhtaana :D
Eiköhän se alapesu kerran päivässä riitä. Tehtiin se sitten kakkaamisen yhteydessä tai ei.
Ehkä kyse on siitä, että käsitämme puhtauden eri tavalla. Minä pidän siitä että ettei vain näytä vaan myös tuoksuu nenään puhtaalle.
Kysyhän mieheltäsi kumpaa alapäätä hän mielummin lipoisi..
ja hyvin harvat ainakaan kolmea kertaa päivässä :)
että housuissa on ihan ok muhittaa niitä kakkajämiä :D
Miettikää nyt vähän: kehtaisitteko sanoa julkisesti että ette pese peppuamme kakkaamisen jälkeen? minä en kehtaisi! Mutta voin kyllä " tunnustaa" kaikille jotka sitä tiedustelevat että pesen takapuoleni vessareisuujen yhteydessä. Tästä ajatusleikistä selviää tyhmemmällekin miten kannattaa jatkossa toimia :D
Mutta jos lähtee puhtaaksi ilman pesua, niin miksi pitäisi pestä?!
Sitä paitsi, jos syö terveellistä ruokaa, kakka on silloin hajutonta, eikä tartu takapuoleen.
Meillä lapsi 2v 3kk. Tehnyt pottaan kakan noin 9kk. Siirryin välillä pelkkään pyyhkimiseen, mutta sitten tuntui, että pylly vähän " tuoksahtaa" . Joten siirryin takaisin pesemiseen.
Ukolta sain vähän " pahaa silmää" , kun röhkin täällä koneella..
Nauran ihan vedet silmissä, ja oletan että tuo super-hygieenikko on provo..? ;D ;D ;D
Joten eipä ole tytöllä ollut ruskeata leimaa pikkareissaan paria kertaa enempää, eikä pylly haise koskaan pahalle. Alapesun teen työlle aamuin illoin ja useimmiten päivällä vielä kakan jälkeen.
Tarkoitus on opettaa tytölle alapesun tärkeys jo pienestä pitäen. Btw myös mieheni pesee takapuolensa aina kakan jälkeen vaikka on jo 45v.