Lue keskustelun säännöt.
onko jollakin kokemusta josefssonin merihirviö jutusta? munasta eläin
24.11.2006 |
http: //www. josefssons. fi/DetailPages/DetailPage. aspx?categoryid=882&productId=171380&SearchBackLink= tässä linkki
miten toi toimii? tuleeko munasta oikeesti elävä eläin?
Kommentit (2)
...ja toi kuulostaa kyllä tosi pelottavalta, että pilailupuodista ostettu alkueläin muuttui oikeaksi vedessä...huh.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta meillä ainakin on jostain pilailupuodista ostettu " alkuelän" joka kasvoi vedessä ihan oikeaksi liikkuvaksi oliokis