Ärsyttääkö muitakin kaikki syöpään sairastuneet tai diabeetikot?
Mua kyl ärsyttää. Vittu, kun ne vaan valittaa kaikesta ja on tosi ärsyttävii. Ei niit jaksais kuunnella.
Kommentit (5)
Juuri sanoin eräälle tutulle, joka makaa sairaalassa syövän takia, että ottaisi itseään vähän niskasta kiinni! On sitä muillakin ihmisillä vaikeuksia mutta silti pitää jaksaa hommansa hoitaa.
Niin ja suvussa on pari diabeetikkoa, voi juma mitä ruikuttajia! Aina pitäisi olla vaan lääkkeitä hakemassa, höpönhöpö sanon minä! En sitä minäkään lääkkeitä syö vaikka on määrättykin! Humpuukia vaan.
maata petissä sairaalassa ihan minkä asian kans van, saati sit syövän.
Aika usein he muuten ovatkin osaston ilopillereitä.
Mä ja mun kaveri naurettiin niin, että osasto raikui.
Suosittelen sitä sinullekin =)
provoilija, ettei elämä näpäytä sormille!
Masennus on sairaus siinä missä syöpäkin.
Vierailija: