Lue keskustelun säännöt.
Vinkkejä mitä tehdä Tampereella vappuviikonloppuna 1,5 vuotiaan kanssa?
12.04.2006 |
Paikkoja jossa käydä tms? Ja voisitko suositella jotain lapsiystävällistä ruokapaikkaa? ISO KIITOS!
Kommentit (2)
Esperanzaa Hämeenkadulla. Nettisivutkin on. Pyynikin näkötornilla kannattaa käydä munkkikahvilla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos joku voisi vinkata edes tuosta ruokapaikasta?