Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyykö ihmisellä olla hyvä työ, hyvä kämppä ja paljon rahaa ennen kun voi perustaa perheen?

Vierailija
11.04.2006 |

Niin moni tuntuu nykyään ajattelevan. niin ja naimisissa täytyy tietty

olla, muuten lapsi ei sovi " kuvioon" . Mun mielestä tää maailma on liian

suunnitelmallinen. Eikö lapsi saa syntyä vuokra-kaksioon jossa van-

hemmat ovat duunareita ja ehkä jopa avoliitossa. Onko lapsen elämä

helvettiä jos näin on?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syntyi avoliitossa, vuokrakaksioon, kun itse olin vielä opiskelija.. Nyt hän on 2-vuotias, minä valmistun ensi kuussa, oma asunto hankittu ja häät tulossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä