Lue keskustelun säännöt.
Täytyykö ihmisellä olla hyvä työ, hyvä kämppä ja paljon rahaa ennen kun voi perustaa perheen?
11.04.2006 |
Niin moni tuntuu nykyään ajattelevan. niin ja naimisissa täytyy tietty
olla, muuten lapsi ei sovi " kuvioon" . Mun mielestä tää maailma on liian
suunnitelmallinen. Eikö lapsi saa syntyä vuokra-kaksioon jossa van-
hemmat ovat duunareita ja ehkä jopa avoliitossa. Onko lapsen elämä
helvettiä jos näin on?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapsi syntyi avoliitossa, vuokrakaksioon, kun itse olin vielä opiskelija.. Nyt hän on 2-vuotias, minä valmistun ensi kuussa, oma asunto hankittu ja häät tulossa..