Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka töistä pois kipeän lapsen takia?

Vierailija
24.04.2006 |

Miten teillä suhtaudutaan kun lapsi on kipeä? Edellisessä työssäni oli aina inhottava soittaa töihin että lapsi sairas, ne sai sen jotenkin tuntumaan nin vääryydeltä työnantajaa kohtaan. Nykyinen työnantaja taas sanoi jo haastattelussa, että koskaan ei tarvitse pelätä oittaa kun lapsi sairas, että ensin hoidetaan lapset ja sitten vasta työt. Silti tuntui tylsältä ilmoittaa poissaolosta, on varmaan niin syyllisetty edellisessä työpaikassa. Mites teillä muilla?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi