Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä kuntoilulaite kotoasi löytyy?

Vierailija
11.04.2006 |

Itselläni on ministepperi jota aika vähän tulee käytettyä...valitettavasti!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen, paras laite jota olen ikinä käyttänyt! Se vaatii kovalla äänellä ulos lähtöä, ja sitä täytyy nostella päivittäin joten haba kasvaa!

Vierailija
2/3 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyppynaru.



Kuminauhaa ja hyppynarua en käytä, jumppapalloa ja käsipainoja kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pompin tuhat kertaa satasen erissä, ja sitten vielä puoli tuntia lihaskuntojumppaa, niin se tuntuu ja näkyy. Sitä paitsi naruhyppely ei ole niin pitkästyttävää kuin ministepperin polkeminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi