Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ongelmia ehkäisyrenkaan kanssa? vai onko minulla joku muu ongelma

Vierailija
11.03.2006 |

aloitin 3viikkoa sitten ensimmäisen hormonaalisen ehkäisyn 3:n vuoteen. ja siihen asti säännölliset menkat ja ei välivuotoja tms. kun aloitin renkaan käytön menkkojen ekana päivänä vuoto ei ns. koskaan loppunutkaan vaan koko 3viikkoa on ollut tiputteluvuotoa.



rengasko tätä voi aiheuttaa? pitäisikö lopettaa sen käyttö

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi