Lue keskustelun säännöt.
siideri+pami?
23.04.2006 |
olen juonut yhden siiderin. mitä tapahtuu jos otan yhden Diapamin? ahdistaa.....lapsi on isällään, joten olen yksin.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei millään ole väliä kuitenkaan..