Syödäänkö teillä perheen kesken leipää ruuan kanssa vai erikseen välipaloina?
Itse olen antanut lapsille jo pienestä alkaen leipää välipalana. Saa sitä syödä myös muutenkin.
Kommentit (16)
Keiton kanssa on leipää, muuten ei syödä leipää ruoalla. Lähinnä aamupalaksi on leipää.
Osa syö, osa ei. Itse syön lähinnä keiton kanssa, kun sellainen ei muuten pidä nälkää. Aamupalaksi, välipalaksi, iltapalaksi leipää.
Välipalioina vain leipää. Keiton kanssa kyllä kuitenkin.
Aamupalalla ja keittojen kanssa. Kaalilaatikon kanssa pitää myös olla siivu ruisleipää
Ei juurikaan välipaloja
Kyllä syödään, varsinkin lapset. Juuri söin kalakeiton kanssa itsekin.
Meillä syödään aina leipää kaikilla aterioilla
Pitäähän sitä nyt ruuan kanssa leipää olla, ellei sitten ole jotain mahdottoman täyttävää roskaruokaa kuten pitsaa tai ranskalaisia. Mutta perusaterialla aina leipää. Aamupalalla syön usein paahtoleipää ja lounaalla sekä illallisella ruisleipää. Joskus harvoin herkuttelen leipomosta ostetulla tuoreella leivällä kuten patongilla tai lombardian leivällä. Iltapalakin on usein leipää.
Keiton kanssa leipää. Mies syö joka ruuan kanssa. Itse aamupalla ja iltapalalla.
En tee sellaisia ruokia, joiden kanssa pitäisi leipää syödä, että tulee maha täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän sitä nyt ruuan kanssa leipää olla, ellei sitten ole jotain mahdottoman täyttävää roskaruokaa kuten pitsaa tai ranskalaisia. Mutta perusaterialla aina leipää. Aamupalalla syön usein paahtoleipää ja lounaalla sekä illallisella ruisleipää. Joskus harvoin herkuttelen leipomosta ostetulla tuoreella leivällä kuten patongilla tai lombardian leivällä. Iltapalakin on usein leipää.
Ei pidä.
Vain aamupalalla, ja vain täysjyväleipää.
Ei tietenkään syödä leipää lämpimällä aterialla, pois lukien keitot.
Vain täydet maalaisjuntit ja juntit syö leipää pääruoan/aterian kanssa.
Ööh, ei niitä niin syödä?
Erikseen. Sukunimemme on Eriksen.
Ööh vain lihavat juntit syö leipää 🤣