Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sanoin menevani vauvan kanssa jumpparille. Nyt kaikki luulee etta vauvassa on jokin vika ja mennaan tutkimuksiin! Etta pitikin menna sanomaan asiasta
Kommentit (7)
vaan sitä mieltä että vauvallasi voi olla ongelmia esim liikeratojen suhteen, lihaskoordinaation suhteen tai jotain vastaavaa. " Vajaaälyisyyteen" näistä harvempi asia liittyy mitenkään eikä pysyvää vammaakaan useimmiten ole, vaan joku harjoituksella ja terapialla korjattavissa oleva juttu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja olihan hänellä vamma. Tooooosi leivä mutta kumminkin.. Toinen jalka kääntyi sisäänpäin kävellessä.
Vierailija:
no miksi pitää jumpata .kerro jo.
onkos sulla joitain asian kieltämisongelmia?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Laitas nyt se syy miksi menette jumpparille? Aloitetaan pienestä tämä jumppaaminen vai..