Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos siemen on kylvetty
13.11.2006 |
eilen iltasella ja tänä aamuna ovislimat (anteeksi sanan käyttö) paperissa. Mitkäköhän mahtaisivat olla kylvöporukan mahdollisuudet saattaa siemen hedelmälliseen maaperään?
Apua kaipaisin joltain joka näihin olisi tarkemmin perehtynyt.... kiitos!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
oli liian kirkasta ja sitkoista.
Sehän oiskin hieno juttu, jos mahdollisuudet on kerran hyvät. En vaan uskonu, että todella jotain voisi tapahtua jo näin pian (siis lähinnä ovuloimista ajattelin...). No, aika näyttää.
Ap
P.S Niin jos joskus porukalla saiskin...aah!