Lue keskustelun säännöt.
Reese Witherspoon ja Ryan Philippe eroavat!
30.10.2006 |
Nekin oli yksi niitä onnellisen tuntuisia pareja, voi voi...
Peoplelta selviää.
Kommentit (4)
Ei varsinaisesti mitään erityistä syytä kerrottu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ne samat fraasit, että pysyvät ystävinä jne. on vaan annettu julkisuuteen.
Mutta onhan ne kyllä valitelleet ongelmia jo pitempään eri haastatteluissa, ja mäkin olen sen huomannut, vaikka en edes kovin tarkkaan seuraa semmoisia asioita:)
Muutenkin ovat ihan eriparia. Reese paljon vanhemman oloinen (henkisesti) kuin Ryan, ihan kuin Ryan olisi Reesen pikkuveli.
Olivat niin fiksun oloisia, eivät mitään bilehileitä. Ja niin suloiset lapset...