Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita työn takia erossa asuvia???

Vierailija
23.10.2006 |

Asumme mieheni kanssa eri paikkakunnilla mieheni työn vuoksi. Välimatkaa on 150 km. Viikolla näemme kerran tai sitten ei ollenkaan, puhelinlaskut olisivat hurjat ilman miehen työsuhdekännykkää. Koitamme kestää tätä vielä puoli vuotta.... vaikka tuntuu kyllä koko ajan että voisin sanoa itseni irti, ja muuttaa saman katon alle taas. Miten te muut tätä kestätte?? No ei tämä vielä ole paha tilanne, mieheni työkaverin vaimo on raskaana, ja he asuvat myös saman asian vuoksi eri osoitteissa...Miksei voi olla töitä niin että perheet voivat olla yhdessä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla