Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Monetko kengät miehelläsi on eteisessä/tuulikaapissa?

Vierailija
22.10.2006 |

Entä muilla perheenjäsenillä?



Siivosin äsken tuulikaapin ja rupesi nyppimään kun miehellä on niin paljon kenkiä. Kahdeksat kengät tuulikaapin kenkähyllyssä! Itselläni on kolmet, lapsilla kahdet tai kolmet kullakin. Ja miehellä kahdeksat!



Mikä miestäni vaivaa!



Nimim. Olenko vahingossa mennyt naimisiin Imelda Marcosin kanssa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 2-3 paria kenkiä.

Minulla on eteisessä varmaan 20 paria. Inhottavan ahdasta, eikä kenkiä saa oiekin muuallekaan, onneksi uudessa asunnossamme on ikkunallinen vaatekomero.

Vierailija
2/18 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin tekee jo seitsemän kenkäparia. Loput sitten komeroissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä kyllä on sandaalitkin, työkengät on oppinut jättämään oven ulkopuolelle tai autoon. meillä lähinnä minun kengät tuottaa päänvaivaa :)

Vierailija
4/18 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kysely. Miehellä 11 paria kenkiä eteisessä ja omassa kaapissaan on vielä lisäksi kenkiä ja sitten talvikengät on vielä kellarissa. Kohta kamalaa aikaa, kun on sekä syyskengät että talvikengät oltava esillä.



Mulla ja pojalla varmaan jotain samaa luokkaa. Pojalla ei ihan noin paljon kenkiä, mutta hällä jo syyskenkien ohella talvikenkiä esillä.

Vierailija
5/18 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla eteisen hyllyssä kuudet kaapista en jaksa edes laskea. Lapsilla on noin viidet molemmilla molemmissa paikoissa.

Vierailija
6/18 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuulikaapin kaapissa saman verran. Ja loput vaatekaapissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi kattoon asti oleva kaappi täynnä molempien kenkiä eteisessä. mutta ei näkyville kuin tuo 4/hlö

Vierailija
8/18 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä eteisessä kahdet kengät ja minulla samoin. Ei meillä taida lisäksi sitten käytössä muita tähän vuodenaikaan ollakaan. Kävelyikäisellä lapsella eteisessä kahdet kengät ja kumpparit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien (4kpl) kenkiä on sitten tuulikaappi täynnä. Jokaisella on lenkkarit, kumisaappaat ja vielä paremmat kengät, joten lasten kenkiä toi tullikaappi pursuaa. Toki miehellä on paremmat kengät jossain, en vaan tiedä minne on ne jemmannut. Mulla on kaksi paria muita kenkiä vaatehuoneessa.

Vierailija
10/18 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysely... piti ihan käydä katsomassa mitä meilläkin siellä on, kun tuntuu että tuulikaappi on aina niin täynnä kenkiä. Ja sieltä löytyi miehen:



-mustat nahkaiset kesä/syyskengät

-musta-ruskeat nahkakengät

-mustat nahkakengät (remonttikenkinä)

-lenkkarit

-vaelluskengät

-urheilusandaalit

-sisäpelikengät

-nahkaiset talvikengät



ja tuossa eteisen kaapissa on muistaakseni ainakin parit mustat juhlakengät. Varastossa on sitten saappaita ym. remonttikenkiä ja ties mitä.





Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tätä aina välillä laskeskellut ja keskiarvo on 7-9 paria! Nyrppii lasten kanssa kompastella niiden yli. Eikä tuulikaappimme ole suurensuuri. Mukava huomata, etten ole yksin ; )

Vierailija
12/18 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kun käyttää aina lempikenkänsä loppuun ja ostetaan uudet tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seitsemän paria!

sandaalit, pistokkaat, vanhemmat kävelykengät, uudet kävelykengät, lenkkarit, työkengät ja talvikengät..

Muiden en jaksa enää laskea.. liikaa kaiklla ja pikkueteinen täynnä =)

Vierailija
14/18 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Normaalisti olisi parit tuulikaapissa, parit kuraeteisessä ja loput kaapissa. Lasten kengät ovat kaikki kuraeteisessä tai kaapissa ja minulla kuraeteisessä parit kengät ja parit tuulikaapissa ja loput kaapissa. Mutta nyt tosiaan kaikki kengät kaapeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää aina ne tuulikaappiin ja sitten on naulakko sikin sokin hänen kenkiä täynnä... kolmet siihen on " budjetoitu" mutta viidet siinä yleensä on.

Vierailija
16/18 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä:

4:t cowboy bootsit



Itselläni:

4:t cowboy bootsit



Lapsilla:

4:t erilaiset kengät per lapsi (8 lasta).



Lapsilla on lisäksi yhdet supikkaat per lapsi ja meillä vanhemmilla on kahdet supikkaat per vanhempi.



Ja meillä aikuisilla ei ole kuin bootseja ja kesäksi yhdet sandaalit, muuten kuljetaan bootseissa.

Vierailija
17/18 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että puhisen ongelmani kanssa yksin. Herra on kenkäfriikki ja ostelee kenkiä vähän turhan usein. Sitten se kehtaa motkottaa minulle käsilaukuista (kaikki muka samanlaisia, halooooo!:-)). Mutta joo, kenkiä kuppelehtii kaikki paikat täynnä.



Vierailija
18/18 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miehellä 3 lenkkarit (yhdet vapaa-ajan lenkkarit ja kahdet oikeat lenkkikengät millä juostaan), kahdet mustat pukukengät, yhdet ruskeat " mokkasiinit" farkkujen kanssa.



Vaatehuoneessa sitten ne mitä ei tällä hetkellä just tarvita eli parit kesäsandaalit, talvikenkiä kaksi paria, juhlavia pukukenkiä parit ja lakerikengät (kerran vuodessa käyttää). Harrastuksen puolesta on suunnistusenkiä ja metsällä käydessä useita erilaisia kumisaappaita, lämpimällä vuorilla ja ilman...



Onhan noita pelkästään miehellä, puhumattakaan omista ja lasten kengistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä