Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hei, mikä kahvinkeitin? Mikä kiistattomasti PARAS?
Kommentit (2)
Mulla oikein huonoja kokemuksia Moccamasterista. Itse olen myös tosi kriittinen sen lämpötilan suhteen ja tietyt kahvinkeittimet ovat hyviä muiltakin merkeiltä ja samalla voi saada kunnon keittimen (mm. automaattinen katkaisu ja tippalukko, Moccamasterissa aika ylellinen yhdistelmä, ei näy tavallisissa kaupoissa olevan ainakaan). Meillä Philipsin yksi malli ja siitä tykätty. Toinen hyvä olis se onkohan OPH Nordican isokokoinen kahvinkeitin, selalinen soikea muotoilultaan. Siinä ei vaan ollut tuota automaattista katkaisua, niin valittiin Philips.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pitäisi olla sellainen kahden litran perkulaattori :)